//
کدخبر: ۴۲۲۵۵۸ //

رویارویی غول‌های کشتی جهان برای سهمیه المپیک از فردا

مسابقات جهانی کشتی از فردا با حضور برترین ورزشکاران آغاز می‌شود.

رویارویی غول‌های کشتی جهان برای سهمیه المپیک از فردا
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی از روز شنبه به میزبانی بلگراد آغاز خواهد شد. در این مسابقات سهمیه المپیک پاریس در ۶ وزن المپیکی توزیع می‌شود بنابراین کشتی‌گیران با تمام قدرت و آمادگی کامل در این دوره از رقابت‌ها حاضر خواهند شد. 

ترکیب کشورها (آمریکا، کوبا، ترکیه، آذربایجان) نشان می‌دهد تعداد زیادی از مدال‌آوران جهان و المپیک در این دوره حاضر هستند همین موضوع حاکی از این است کسب مدال و سهمیه کار راحتی نخواهد بود. 

کاروان ورزشی کشورمان هم با ترکیبی از مدال‌آوران آسیایی و جهانی راهی بلگراد شده اما کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارد. کشتی آزاد کشورمان سال گذشته عنوان نایب‌قهرمانی و کشتی فرنگی عنوان چهارمی را کسب کرد و باید دید آیا کشتی‌گیران کشورمان در این دوره می‌توانند مقام تیمی خود را ارتقا دهند یا خیر؟ 

کشتی آزاد سال گذشته توسط کامران قاسم‌پور و رحمان عموزاد به مدال طلا رسید و کشتی فرنگی طلایی کسب نکرد اما در این دوره قاسم‌پور غایب است و امیرعلی آذرپیرا جایگزین شده است. کشتی فرنگی هم جمعی از مدال‌آوران را در ترکیب دارد و جامعه کشتی امیدوار است تیم ملی با هدایت حسن رنگرز کشورمان را صاحب طلا کند. 

بر اساس برنامه رقابت‌ها، قرعه کشی مسابقات کشتی آزاد روز جمعه ۲۴شهریورماه انجام و مسابقات اوزان ۶۱،۷۰،۸۶،۱۲۵ کیلوگرم روزهای ۲۵و ۲۶شهریور، مسابقات اوزان ۷۹،۹۲،۵۷و۷۴ کیلوگرم روزهای ۲۶و ۲۷شهریور و مسابقات اوزان۶۵و۹۷کیلوگرم نیز روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۷و ۲۸شهریورماه برگزار می‌شود.


اسامی تیم ملی کشتی آزاد به شرح زیر است: 

۵7 کیلوگرم: میلادوالی زاده 
۶1 کیلوگرم: رضا اطری 
۶5 کیلوگرم: رحمان عموزاد  
70 کیلوگرم: امیر محمد یزدانی
۷4 کیلوگرم: یونس امامی
۷9 کیلوگرم: محمد نخودی
۸6 کیلوگرم: حسن یزدانی
92کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا 
۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج
125 کیلوگرم: امیرحسین زارع

همچنین قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی روز چهارشنبه ۲۹شهریور انجام و مسابقات اوزان ۵۵،۸۲،۷۷،۱۳۰ کیلوگرم روزهای ۳۰و ۳۱شهریور، 
مسابقات اوزان ۷۲،۶۰،۹۷ کیلوگرم روزهای ۳۱شهریور و اول مهرماه و مسابقات اوزان ۶۳،۶۷،۸۷ کیلوگرم روزهای جمعه و شنبه اول و دوم مهرماه برگزار می‌شود. 

اسامی تیم ملی کشتی فرنگی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز 
۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد 
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی  
۶۷ کیلوگرم: محمدرضا گرایی 
۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی
۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی 
۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی
۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده 
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان