//
کدخبر: ۴۲۲۳۴۶ //

نگرانی یونایتد: یادشان نبود این ستاره ملی‌پوش است!

منچستریونایتد به شدت نگران حضور آندره اونانا در جام ملت‌های آفریقاست، چرا که ممکن است او را برای هفت بازی و یک مسابقه بزرگ در لیگ برتر از دست بدهد.

نگرانی یونایتد: یادشان نبود این ستاره ملی‌پوش است!
به گزارش فرتاک نیوز،

  منچستریونایتد  امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا آندره اونانا را از اینتر به خدمت بگیرد و در نهایت موفق شد این دروازه‌بان کامرونی را راهی اولدترافورد کند.

یونایتد که بعد از کنار گذاشتن داوید دخیا نیاز به یک دروازه‌بان شماره یک داشت، در نهایت با صرف 50 میلیون یورو موفق شد اونانا را از اینتر به خدمت بگیرد. دروازه‌بانی که فصل گذشته با اینتر درخشان ظاهر شده و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان شده بود.

اما شیاطین سرخ ظاهرا امسال تابستان به این فکر نبودند که اونانا دروازه‌بان تیم ملی کامرون است و در میانه فصل جاری باید در جام ملت‌های آفریقا بازی کند. گزارش‌ها حاکی است یونایتد از اینکه ممکن است اونانا را در میانه فصل برای هفت بازی و یک بازی بزرگ در لیگ برتر در اختیار نداشته باشد به شدت نگران است.

1924701

اونانا بعد از درگیری‌ای که با سرمربی کامرون، ریگوبرت سانگ، داشت از تیم ملی کناره گرفت اما در فیفا دی اخیر بار دیگر به تیم ملی دعوت شد و در دیدار کامرون و بوروندی در مقدماتی جام ملت‌ها به میدان رفت. در این بازی کامرون با نتیجه 3-0 پیروز شد و اونانا 90 دقیقه در میدان حضور داشت و برای تیم کشورش کلین‌شیت ثبت کرد.

اونانا در مرحله نهایی جام ملت‌های اروپا با پیراهن کامرون حضور خواهد داشت و بازی‌های منچستریونایتد مقابل تاتنهام، ولووز، وستهم و استون‌ویلا را از دست خواهد داد. از این گذشته اگر یونایتد به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه برسد او هر دو بازی رفت و برگشت را از دست خواهد داد. یک بازی دیگر که اونانا نمی‌تواند با پیراهن یونایتد در آن به میدان برود بازی در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس خواهد بود.

تنها خوش‌شانسی منچستریونایتد این است که اولین بازی‌های مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان بعد از پایان جام ملت‌های آفریقا برگزار می‌شود. البته باید دید آیا یونایتد می‌تواند به این مرحله صعود کند یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان