//
کدخبر: ۴۲۲۱۹۸ //

پایان تیره‌روزی‌های آلمان با پیروزی مقابل فرانسه/ انگلیس دوئل دوستانه بریتانیایی‌‌ها را برد

در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی تیم آلمان با پیروزی مقابل فرانسه به شکست‌های متوالی‌اش پایان داد و انگلیس هم اسکاتلند را مغلوب کرد.

پایان تیره‌روزی‌های آلمان با پیروزی مقابل فرانسه/ انگلیس دوئل دوستانه بریتانیایی‌‌ها را برد
به گزارش فرتاک نیوز،

 دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی فوتبال شب گذشته (سه‌شنبه) ادامه پیدا کرد که در مهمترین آنها تیم ملی آلمان با نتیجه 2 بر یک بر فرانسه غلبه کرد. در این بازی که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برگزار شد، ژرمن‌ها اولین بازی خود پس از اخراج سرمربی سابق‌شان هانسی فلیک را تجربه کردند و با هدایت جانشین موقت او رودی فولر میزبان شاگردان دیدیه دشان بودند.

توماس مولر در دقیقه 4 این مسابقه آلمانی‌ها را پیش انداخت و لروی سانه در دقیقه 87 دومین گل را برای میزبان زد. آنتوان گریزمان یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی برای قهرمان جام جهانی 2018 جبران کرد، اما در نهایت بازی با برتری آلمان خاتمه یافت تا این تیم پس از سه شکست متوالی دوباره رنگ پیروزی را ببیند.

در بازی دوستانه‌ای که به‌صورت همزمان و در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو پایتخت اسکاتلند برگزار شد، تیم ملی این کشور میزبان انگلیس بود که این بازی با برتری 3 بر یک سه‌شیر خاتمه یافت. فیل فودن در دقیقه 32، جود بلینگام در دقیقه 35 و هری کین در دقیقه 81 برای انگلیس گلزنی کردند. تک گل اسکاتلند را هم هری مگوایر مدافع انگلیسی‌ها زد که در دقیقه 67 دروازه خودی را باز کرد.

نتایج سایر بازی‌های دوستانه ملی روز گذشته را در زیر مشاهده می‌کنید:

سنگال صفر - الجزایر یک

مراکش یک - بورکینافاسو صفر

مصر یک - تونس 3

آذربایجان 2 - اردن یک

قطر یک - روسیه یک

آفریقای جنوبی یک - کنگو یک

کاستاریکا یک - امارات 4

بحرین یک - ترکمنستان یک

ژاپن 4 - ترکیه 2

چین صفر - سوریه یک

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان