//
کدخبر: ۴۲۲۰۱۸ //

نکونام: دیشب در باشگاه اتفاقی افتاد که اعصابم به هم ریخت/ امسال قهرمان نمی‌شویم

سرمربی تیم استقلال گفت: استقلال همیشه استقلال است و اگر امسال موفقیت حاصل نشود، اتفاقات بدی می افتد.

نکونام: دیشب در باشگاه اتفاقی افتاد که اعصابم به هم ریخت/ امسال قهرمان نمی‌شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر و در خصوص شانس موفقیت استقلال در فصل جاری گفت: فوتبال اینگونه نیست. مگر در بارسلونا و رئال می توانند بگویند امسال تیم برای قهرمانی نمی جنگد؟ ما باید برای قهرمانی بجنگیم، تهش هم قهرمان نمی شویم، اما باید تلاشمان را بکنیم. این ها به هم وصل است. این فوتبالی است که ما دیده ایم.

نکونام افزود: همه ضرر این اتفاقات برای هواداران و باشگاه استقلال است. اگر من سرمربی تیم نتیجه نگیرم، استقلال نتیجه نگرفته و هوادار ناراحت می شود. استقلال همیشه استقلال است و اگر امسال موفقیت حاصل نشود، اتفاقات بدی می افتد. هوادار انتظار دارد. حداقل 5 تیم بالای سقف خرج کردند، بعد ما بنشینیم و بگوییم سقف را رعایت می کنیم؟ همه چیز باز است، نیاز به حرفی نیست. شما قبول دارید همه تیم ها سقف بودجه را رعایت کرده اند؟

سرمربی آبی پوشان پایتخت ادامه داد: من مسئولیت سنگینی گردنم است؛ دیروز اتفاقی برایم افتاد که جالب است. ساعت 9.5 شب بود که در باشگاه بودم، یک آقایی با بچه کوچک پیش من آمدند و خواستند عکس بگیرند. گفتم بگو داخل بیاید اما عکس نگیرد چون شرایط مناسب نیست. یک بچه کوچک یک مشکل در پا و یک مشکل قلبی داشت، اما تمام بازی های استقلال را تماشا کرده بود. وقتی با این بچه صحبت کردم، اعصابم به هم ریخت. من می توانم چشمم را روی این چیزها ببندم و بگویم باختم که باختم؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان