//
کدخبر: ۴۲۱۲۴ //

اسطوره ای که مورد اطمینان است/ برانکو او را قبول دارد

اگر تصاویر روزانه جلسه‌های تمرینی پرسپولیس نباشند، هیچکس متوجه نمی‌شود که کریم باقری هنوز بخشی از کادر فنی این باشگاه است.

اسطوره ای که مورد اطمینان است/ برانکو او را قبول دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

او درست مثل دوران بازی، موهبت سکوت را درک کرده و هیچ سهمی از تیترهای درشت و حواشی درشت‌تر برای خودش نمی‌خواهد. کاپیتان قدیمی پرسپولیس، ایده‌آل‌ترین دستیار ایرانی ممکن برای برانکو محسوب می‌شود.  مردی که به واسطه کاراکتری که در دوران فوتبال برای خودش ساخته، بین مهره‌های تیم محبوب است، هواداران به یاد شوت‌های تماشایی دوست‌اش دارند و ایوانکوویچ هیچوقت اختلا‌ف‌نظر خاصی با او نداشته است. حتی در بهترین باشگاه‌های فوتبال دنیا، نقش دستیارها  در تحولات تیم هرگز چندان پررنگ نیست. آن‌ها خنثی‌ترین اعضای باشگاه هستند اما در فوتبال ایران، دستیارها همیشه تهدید بالقوه‌ای برای سرمربیان به شمار می‌روند.

 

باقری اما از روز اول هیچوقت تهدیدی برای برانکو نبوده و قصد نداشته درمسیر مرسوم دستیارها در فوتبال ایران قدم بردارد. شماره شش فراموش‌نشدنی فوتبال ایران، در این ماه‌ها همیشه از مصاحبه فراری بوده تا حاشیه‌ای برای باشگاه به وجود نیاورد. او در سخت‌ترین روزها، رازهای پرسپولیس را حفظ کرده و در بهترین روزها، خودش را به آرامی از جشن برانکو و شاگردها کنار کشیده است.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان