//
کدخبر: ۴۲۰۴۱۸ //

شاید ملیّت داور دربی ایرانی نباشد!/ ماجراهای VAR ادامه دارد...

حاشیه‌های داوری از سال گذشته به لیگ برتر امسال منتقل شده و این شایعه را به راه انداخته که شاید داور دربی ایرانی نباشد.

شاید ملیّت داور دربی ایرانی نباشد!/ ماجراهای VAR ادامه دارد...
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که لیگ قهرمانان آسیا باید با تجهیزات کمک داور ویدیویی برگزار شود اما همچنان استادیوم‌های کشورمان به چنین تجهیزاتی مجهز نشده‌اند.

در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال از احتمال اجاره VAR برای برگزاری میزبانی لیگ قهرمانان آسیا حرف می‌زنند موضوع داوری در هفته‌های اخیر به ویژه دیدارهای استقلال و پرسپولیس به چالش دوباره کمیته داوران تبدیل شده است. مشکلاتی که از فصل گذشته به لیگ برتر جاری نیز انتقال پیدا کرده و همچنان باعث زیر سوال رفتن تلاش های داوران مان می‌شود.

 

 

با این وجود هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در روزهای اخیر نسبت به این موضوع بار دیگر حساسیت نشان داده و با توجه به تعطیلات سه هفته‌ای لیگ برتر از مسئولان فدراسیون فوتبال در این باره خواسته‌اند با دقت بیشتری نسبت به انتخاب داور دربی رفت عمل کنند.

با توجه به اینکه به احتمال زیاد این دربی نیز بدون تماشاگر و VAR برگزار می‌شود اما افرادی در فدراسیون فوتبال به این موضوع پرداختند که شاید از یک داور خارجی برای این مسابقه استفاده شود تا برخی کم و کاستی ها از بین برود یا دیده نشود.

 

 

گرچه برخی گمانه زنی‌ها درباره یک داور «دربی اولی» نیز مطرح شده و احتمال دارد چنین فردی این مسابقه را قضاوت کند اما حساسیت‌های بالای جدول و نزدیکی امتیازات دو تیم سرخابی موجب شده تا در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شود که شاید منجر به حضور موقتی یک داور خارجی در دربی بشود.

ناگفته نماند؛ این موضوع هنوز از سوی هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال به شکل رسمی تایید یا تکذیب نشده اما گفته می‌شود برای کاهش تنش‌ها حول و حوش دو تیم استقلال و پرسپولیس این احتمال وجود دارد یک داور خارجی دربی رفت رو سوت بزند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۴۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان