//
کدخبر: ۴۲۰۳۲۵ //

الاتحاد با ۴ نفر از الهلال انتقام می‌گیرد!

سرمربی پرتغالی الاتحاد چهار تغییر در ترکیب تیمش نسبت به آخرین تقابل با الهلال داشته است.

الاتحاد با ۴ نفر از الهلال انتقام می‌گیرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در مهم‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، تیم‌های الاتحاد و الهلال که در چهار دیدار اخیرشان به ترتیب ۱۲ و ۱۰ امتیاز کسب کردند، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (به وقت ایران) در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده به مصاف هم خواهند رفت.

نونو اسپریتو سانتو که ۲۷ روز قبل شکست سه بر یک در نیمه نهایی جام باشگاه‌هایی عرب را همراه با الاتحاد مقابل الهلال تجربه کرد، در مسابقه امشب به دنبال گرفتن انتقام و جبران ناکامی گذشته است تا بتواند صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کند و علاوه بر آن اختلاف خود با الهلال را به ۵ امتیاز افزایش بدهد.

سرمربی الاتحاد با وجود اینکه در ترکیب امشب تیمش مقابل الهلال فقط یک تغییر در ترکیب به وجود آورده و مدالله العیان را در سمت راست خط دفاعی جایگزین مهند الشنقیطی، اما نسبت به بازی جام باشگاه‌های عرب برابر الهلال چهار جابه‌جایی انجام داده است.

008

مدالله العیان (مدافع راست)، عمر هوساوی (مدافع چپ)، فابینیو (هافبک دفاعی) و عبدالرزاق حمدالله (مهاجم) چهار بازیکنی هستند که در بازی جام عرب جزء ۱۱ نفر اصلی الاتحاد مقابل الهلال حضور نداشتند، اما در دیدار امشب از ابتدا به میدان می‌روند و جایگزین مهند الشنقیطی، زکریا الهوساوی، صالح العمری و ژوتا شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۳۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان