//
کدخبر: ۴۲۰۲۸۰ //

مظفری‌زاده: عبدی آمادگی خودش را نشان داد/ اگر قانونی وجود دارد باید برای همه باشگاه‌ها باشد

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: مهدی عبدی جای خالی مهاجم را در تیم ما پُر کرد و آمادگی‌اش را در دیدار مقابل مس رفسنجان نشان داد.

مظفری‌زاده: عبدی آمادگی خودش را نشان داد/ اگر قانونی وجود دارد باید برای همه باشگاه‌ها باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید مظفری‌زاده درباره پیروزی تیم تراکتور تبریز مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بچه‌های ما نشان دادند که بازی به بازی بهتر و هماهنگ‌تر می‌شوند. همانطور که گفته بودیم صبوری و حمایت هواداران کمک کرد تا تیم‌مان شکل بهتری بگیرد. این پیروزی هم خیلی به ما کمک کرد و روند رو به جلوی تیم را نشان داد. ان‌شاءالله با روحیه‌ای که بچه‌ها به دست آوردند برای بازی بعد مقابل استقلال خوزستان آماده می‌شویم.

وی در مورد گلزنی مهدی عبدی در اولین حضورش در ترکیب این تیم نیز تصریح کرد: عبدی یکی از مهاجمان خوب فوتبال ماست و ما هم در خط حمله نیاز به جذب بازیکن داشتیم. عبدی جای خالی مهاجم را تا حدودی پُر کرد و امیدوارم این بازیکن و سایر بچه‌ها همین روند را ادامه دهند. ما وقتی به گل می‌رسیم حاصل تلاش همه بچه‌هاست و عبدی هم آمادگی‌اش را در دیدار مقابل مس رفسنجان نشان داد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در واکنش به این پرسش که برخی از باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس نسبت به پُر شدن سقف بودجه باشگاه سپاهان اعتراض کرده‌اند و با توجه به شکست تراکتور مقابل سپاهان در هفته اول آیا این تیم نیز به فدراسیون فوتبال نامه زده است یا خیر؟، گفت: به هر حال همانطور که خودمان ضوابط را رعایت کردیم سایر تیم‌ها هم باید به قوانین احترام بگذارند. شاید اگر دست‌مان باز بود می‌توانستیم بازیکنان بیشتری جذب کنیم، اما به خاطر سقف بودجه و برای رعایت قانون به همین تعداد بازیکن بسنده کردیم. به هر حال اگر قرار است قانون باشد باید برای همه باشگاه‌ها باشد. ما هم قطعاً این موضوع را پیگیر خواهیم بود و اقدامات لازم را صورت می‌دهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان