//
کدخبر: ۴۱۹۹۰۴ //

خودنمایی شاه‌ماهی بازار تابستانه؛ فقط می‌خواهم آقای گل شوم

ستاره باتجربه فوتبال ایران با آماری خیره‌کننده در مسیر آقای گلی در لیگ بیست‌وسوم قدم بر می‌دارد.

خودنمایی شاه‌ماهی بازار تابستانه؛ فقط می‌خواهم آقای گل شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا اسدی هر هفته با درخشش خود نشان می‌دهد که چرا تیم‌های مدعی برای جذب او با یکدیگر در حال رقابت بودند. ستاره فصل گذشته تراکتور که از پست هافبک دفاعی به خط حمله اضافه شد و توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد و سومین گلزن برتر فصل گذشته شد، حالا در پیراهن سپاهان خود را در قامت مدعی آقای گلی نشان داده و به نظر می‌رسد که او قصد دارد تا پروژه نیمه‌تمام خود در لیگ بیست‌ودوم را تکمیل کند و به کفش طلای فوتبال ایران دست پیدا کند.

اسدی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه در کنار دریافت پیشنهاد از چندین تیم عربی، مورد توجه باشگاه‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس تهران و استقلال تهران قرار داشت اما در نهایت تصمیم گرفت تا به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی بپیوندد و شاگرد ژوزه مورایس شود. به نظر می‌رسید که با توجه به تعدد مهاجم در خط حمله سپاهان، مورایس تصمیم به تغییر پست اسدی بگیرد و او را به خط هافبک بازگرداند اما رضا اسدی در سپاهان هم جزو عناصر تهاجمی این تیم است.

پاگشا مقابل تیم سابق

ستاره 27 ساله طلایی‌پوشان اصفهانی که در پست هافبک تهاجمی در ترکیب سپاهان به کار گرفته می‌شود و در حملات در قامت یک مهاجم در خط آتش طلایی‌پوشان حضور پیدا می‌کند، در اولین هفته از لیگ بیست‌وسوم در نبرد با تیم فصل گذشته خود موفق به گلزنی شد؛ به‌طوری‌که او توانست دروازه تراکتور را باز کند تا خیلی زود اولین گل خود با پیراهن سپاهان را در فصل جدید به‌ثمر برساند.

گلزنی در دربی

اسدی بعد از درخشش مقابل تراکتور، توانست در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران در دربی اصفهان زمینه‌ساز پیروزی 2 گله تیمش برابر ذوب‌آهن شود و گل اول سپاهان را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند و در ادامه موفق شد سازنده گل دوم تیمش باشد تا با روندی فوق‌العاده و ثبت 2 گل و یک پاس گل در 2 هفته ابتدایی کارش را پیش ببرد.

دروازه استقلال بازهم فتح شد!

رضا اسدی که پنالتی‌زن اول سپاهان در لیگ بیست‌وسوم محسوب می‌شود، در دیدار هفته سوم مقابل استقلال هم توانست پشت ضربه پنالتی برای تیمش بایستد که ضربه او را حسین حسینی مهار کرد اما در ریباند اسدی موفق به گلزنی شد تا در سومین بازی پیاپی فصل هم دروازه رقبا را باز کند و جایگاه خود را در کورس بالانشین جدول گلزنان حفظ کند.

پوکر رویایی تکمیل شد

هافبک - مهاجم باتجربه سپاهان شب گذشته و در جریان کامبک سپاهان مقابل پیکان تهران، زمینه‌ساز فرار تیمش از شکست و قرار گرفتن در مسیر پیروزی بود. اسدی با ضربه سر تماشایی خود دروازه پیکان را فرو ریخت تا به تنها بازیکن شاغل در لیگ بیست‌وسوم تبدیل شود که در 4 بازی ابتدایی فصل توانسته گل بزند و حالا او به تنهایی بالاتر از ستاره‌هایی مانند شهریار مغانلو و مسعود زائرکاظمینی صدرنشین جدول گلزنان است تا شانس اول آقای گلی در لیگ بیست‌وسوم باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان