//
کدخبر: ۴۱۹۵۲۶ //

اعتراض تراکتوری‌ها به وقت‌کشی لک/ خمز و آلوز تشویق شدند

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که هواداران تیم میزبان نسبت به اتلاف وقت توسط حامد لک اعتراض کردند.

اعتراض تراکتوری‌ها به وقت‌کشی لک/ خمز و آلوز تشویق شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از ساعت 20 امروز (دوشنبه) به مصاف هم رفته‌اند که هواداران تیم میزبان استقبال چندانی از این دیدار نداشته‌اند.

پس از شکست تراکتور در بازی‌های اخیر، هواداران تراکتور استقبال کمتر از 15 هزارنفری از دیدار امروز تیم‌شان مقابل مس رفسنجان داشتند.

مشکل سیستم صوتی ورزشگاه برای دقایقی باعث اعتراض هواداران شد.

حدود نیم ساعت قبل از آغاز بازی، یکی از تماشاگران اقدام به پرتاب نارنجک کرد که هواداران تراکتور نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

ساکت الهامی پیش از آغاز بازی از مقابل هواداران تراکتور عبور کرده و برای آن‌ها دست تکان داد که این موضوع با واکنش منفی هواداران تراکتور همراه شد.

سعید آقایی که حضورش در تراکتور حاشیه‌ساز بود، در این بازی به عنوان یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش به میدان رفته است. وی پیش از آغاز بازی هم به سمت ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان رفته و با او خوش‌وبش کرد.

تعدادی از بازیکنان نیمکت‌نشین تراکتور به همراه شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری و محمد قنبری نیز به سمت ساکت الهامی رفته و برای لحظاتی با وی صحبت کردند.

اتلاف وقت توسط حامد لک، دروازه‌بان مس رفسنجان از دقایق ابتدایی بازی، اعتراض هواداران تراکتور را در پی داشت.

تذکر پاکو خمس به داور با واکنش تند یاسر همرنگ مواجه شد. هواداران تراکتور نیز در این صحنه به شدت خمس را مورد تشویق قرار دادند.

تداوم عملکرد خوب ریکاردو آلوز در تراکتور، موجب تشویق این بازیکن در دقایق مختلف بازی از سوی هواداران شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۵۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان