//
کدخبر: ۴۱۹۲۷۰ //

کری ستاره سیتی: با یا بدون گواردیولا پیروزیم!

برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که غیبت پپ گواردیولا در بازی امروز روی نیمکت این تیم تاثیری روی نتیجه نخواهد داشت.

کری ستاره سیتی: با یا بدون گواردیولا پیروزیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

منچسترسیتی  امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی شفیلد یونایتد مهمان این تیم خواهد بود. 

گواردیولا چند روز قبل مجبور به انجام عمل جراحی روی کمرش در کشور اسپانیا شد و در حال حاضر دوران نقاهت پس از این جراحی را سپری می‌کند و به همین دلیل قادر به همراهی تیمش در این دیدار و همچنین بازی برابر فولام نخواهد بود. 

با این حال، سیلوا مدعی شده که اگر کسی امیدوار است که غیبت این بازیکن باعث ایجاد مشکل برای آنها شود و روند بردهای این تیم را قطع کند در اشتباه است. 

1906302

این ستاره پرتغالی که به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده است به خبرنگاران گفت:« غیبت او تاثیر زیادی روی عملکرد ما نخواهد داشت. شاید اگر او برای دو یا سه ماه غایب بود و نمی‌توانست ما را همراهی کند، شرایط فرق می‌کرد اما دو یا سه بازی پیش از وقفه دیدارهای ملی اینطور نیست. 

بعضی از این بازیکنان هفت سال است که تحت هدایت پپ بازی کرده‌اند. ما به خوبی می‌دانیم که او و سایر اعضای کادر فنی دقیقا چه انتظاری از ما دارند. به همان شکل سابق تلاش می‌کنیم که آماده باشیم. البته که پپ با خوانما لیو در ارتباط هستند و ما هم به بهترین شکل تلاش می‌کنیم تا این دیدارها را پیش از برگشتن او با پیروزی پشت سر بگذاریم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان