//
کدخبر: ۴۱۹۲۵۴ //

خمس: اشتباه است اگر به رقابت پایاپای با پرسپولیس، سپاهان و استقلال فکر کنیم/ کار من مربیگری است نه بازیکن گرفتن!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور اینکه باوری برای رقابت پایاپای این تیم با پرسپولیس، سپاهان و استقلال وجود داشته باشد را اشتباه دانست.

خمس: اشتباه است اگر به رقابت پایاپای با پرسپولیس، سپاهان و استقلال فکر کنیم/ کار من مربیگری است نه بازیکن گرفتن!
به گزارش فرتاک نیوز،

پاکو خمس در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان درباره اینکه چه مشکلاتی در تیمش احساس می‌کند، اظهار داشت: راجع به مشکلات هیچ توضیحی نمی‌توانم بدهم. اگر می‌خواهید فقط می‌توانیم در مورد تیم صحبت کنیم. من کارم مربیگری است و کارم اینجا بازیکن گرفتن و تیم بستن نیست. اگر می‌خواهید در مورد تیم صحبت کنیم!

وی در ادامه در واکنش به سؤالی درباره شکست‌های متوالی تراکتور گفت: فکر می‌کنم تیمم برای بازی فردا آماده است. درست است شاید شروع لیگ آنطور که می‌خواستیم نبود؛ آنهم مقابل تیم‌هایی که شاید روی کاغذ بهتر از ما هستند. تازه شروع لیگ است و مطمئنم نتایج عوض خواهد شد. فکر می‌کنم نتایجی که می‌خواستیم را به دست خواهیم آورد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات را به باشگاه اعلام کرده است یا خیر، تصریح کرد: این کار من نیست!

خمس در مورد اینکه تراکتور در نیمه دوم دیدار مقابل الشارجه بازی خوبی انجام داد و آیا تیمش را در اندازه رقابت برای قهرمانی لیگ برتر می‌داند، توضیح داد: کاملاً با اینکه بازی خوبی در نیمه دوم مقابل الشارجه انجام دادیم، موافقم. من باید سؤال شما را پیش‌بینی کنم که می‌توانیم برای قهرمانی رقابت کنیم یا خیر. کسی نمی‌تواند پیش‌بینی کند، ولی دوست ندارم فشاری روی تیمم بگذارم که درست نیست. نتایج تیم‌ها را هیچ وقت نمی‌توانید پیش‌بینی کنید. ولی این را می‌دانم که اگر کسی فکر می‌کند تراکتور می‌تواند با تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس و استقلال رقابت پایاپایی کند، فکر می‌کنم اشتباه است. این یک تئوری است، ولی در عمل می‌تواند هر اتفاقی بیفتد. کار ما این است که بهترین نتایج ممکن را بگیریم، ولی روی کاغذ فکر نمی‌کنم خوب باشد که این فشار را روی تیم بگذاریم و برای این آمادگی نداریم. به هر حال خیلی راحت است من دروغ بگویم که ما قهرمان می‌شویم، ولی این عادت را دارم که اول دروغ نگویم و بعد هم چیزی که واقع‌بینانه به آن نگاه می‌کنم را بگویم.

وی در واکنش به این سؤال که نتایج تراکتور به شدت برای هواداران این تیم اهمیت دارد، اما با وجود چند شکست متوالی به شدت از او حمایت می‌شود و آیا چنین حمایتی را از سوی هواداران حس می‌کند، گفت: فکر می‌کنم خیلی زود است در مورد حمایت صحبت کنیم، ولی من حسی که نسبت به هواداران دارم این است که از تیم حمایت می‌کنند. می‌خواهم صادقانه بگویم؛ باید واقع‌بینانه ببینند ما سه بازی قبلی‌مان با کدام تیم‌ها بوده است، با تیم‌هایی که به نظر من روی کاغذ از ما قوی‌تر بودند. یک طرف ماجرا این است که به این تیم‌ها ببازیم و یک طرف دیگر آن است که به تیم‌هایی که از ما ضعیف‌تر هستند، ببازیم. اگر این اتفاق بیفتد آن وقت مشکلات برای ما شروع می‌شود، ولی ما برای بازی فردا آماده هستیم تا نتیجه خوب به دست بیاوریم و این برد را به هواداران تقدیم کنیم. با یک بُرد می‌توانیم روند را تغییر دهیم و روی روند بُرد بیفتیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه هوشنگ نصیرزاده اعلام کرده است دو تغییر در تیم خواهند داشت و آیا این موضوع با هماهنگی او اعلام شده است، تصریح کرد: به نظرم این موضوعاتی است که نباید در مورد آن با رسانه صحبت کرد. این اشتباه بزرگی است. اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید بین خودمان انجام دهیم و بعد از نهایی شدن آن را اعلام کنیم. این خبرها به تیم آسیب می‌زند. اگر بازیکنان الان این را ببینند چه فکری می‌کنند؟ فکر می‌کنم این یک اشتباه است و باید در این زمینه بهتر شویم. فکر می‌کنم چارچوبی که کار انجام می‌شود خیلی مهم است و باید خوب انتخاب شود، به خصوص این کار را زمانی انجام دهیم که تصمیم‌مان عملی شده است. این نظر من است.

«تراکتور در سه بازی قبل در انتقال توپ به خط حمله دچار مشکل بوده و آیا این موضوع به خاطر فشار حریفان اتفاقات افتاده است یا ضعف تاکتیکی تیم‌تان؟»، خمس در پاسخ به طرح این موضوع گفت: من با این نظر موافق نیستم. در بازی با پرسپولیس ما نیمه دوم را کامل در نیمه این تیم بازی کردیم. همین‌طور در نیمه دوم با الشارجه در اکثر دقایق در زمین آن‌ها بودیم و به همین دلیل با سؤال شما موافق نیستم.

وی درباره اینکه در ابتدای لیگ از سعید آقایی حمایت کرد و از هواداران درخواست داشت تا وی را ببخشند، اما در دیدار با الشارجه علی‌رغم مصدومیت محمد نادری باز هم به آقایی اعتماد نکرد، یادآور شد: من به‌عنوان مربی وظیفه‌ام است که از بازیکنم حمایت کنم. مشکل او غیرورزشی بود و همه می‌دانیم داستانش چیست. وظیفه‌ام بود که از تماشاگران بخواهم او را بابت اتفاقات گذشته ببخشند، ولی این هیچ ارتباطی با این موضوع که بازی کند یا نه ندارد. دلیل اینکه بازی نمی‌کند این است که به نظرم هنوز به سطحی که باید برسد نرسیده است و نیاز به زمان دارد. این دو موضوع هیچ ارتباطی به هم ندارند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد این موضوع که محمدرضا زنوزی معتقد است بهترین تیم تاریخ تراکتور را بسته، اما این تیم مقابل تیم‌های مدعی نمی‌تواند نتیجه بگیرد و دلیل این اتفاق چیست، اظهار داشت: من به این سؤال پاسخ دادم و دوست ندارم تکرار کنم. در مورد این موضوع نظرم را گفتم. من مشکلی با جواب دادن ندارم، ولی اینکه شما امروز یک سؤال را بپرسید و فردا دوباره تکرار کنید من نمی‌توانم پاسخ دهم.

خمس در پایان در مورد غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: نادری مصدوم است و رضا سلامی هم زمان می‌برد تا به تیم بازگردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان