//
کدخبر: ۴۱۹۱۳۳ //
پرسپولیس و استقلال تاجیکستان با یک چهره ویژه

نقش متفاوت یک ایرانی در گروه مرگ

پرسپولیس علاوه بر رونالدو و مانه یک دیدار متفاوت با بازیکنی ایرانی خواهد داشت که در استقلال تاجیکستان بازی می کند.

نقش متفاوت یک ایرانی در گروه مرگ
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس  در گروه سختی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد؛ الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان تیم های همگروه سرخپوشان پایتخت هستند. در این بین تقابل های جالبی بین سرخپوشان و حریفان آسیایی خود وجود دارد.  

با مانه و رونالدو  

بی تردید جذاب ترین بخش دیدار با رونالدو و سادیو مانه و دیگر ستارهایی که لباس النصر را به تن می کنند مانند برزوویچ،سکو فوفانا، لاپورته و اوتاویو است. الدحیل تیم متمول قطری و یکی از رقیبان اصلی این گروه از مسابقات است که فعلا ادمیلسون، مایکل اولونگا، ایزاک لیهاجی، ابراهیما بامبا، ابراهیم دیالو، روبن سمدو را در اختیار دارد. باید دید قطری ها برای مبارزه با تیم های پرستاره عربستانی چه تمهیداتی در سر دارند.  

با وجود آنکه استقلال تاجیکستان در طی فصل های قبل نشان داده تیم خطرناکی می تواند برای تیم های بزرگ باشد، اما شاید در جذابیت های کمتری را در حال حاضر داشته و توجه کمتری به این تیم است. هرچند این بازی نیز می تواند جذابیت های خاص خودش را برای پرسپولیس داشته باشد.  این استقلال آبی نمی پوشد و برعکس سرخ به تن می کند اما نام استقلال می تواند درصدی حساسیت هواداری را به بازی تزریق کند. نکته جالب دیگر اینکه استقلال تاجیکستان یک بازیکن ایرانی هم دارد.  

abmz4wyn

دیدار با یک ایرانی

مجتبی مقتدایی مداقع 28 ساله و آبادانی در تیم استقلال تاجیکستان بازی می کند. او پیش از این در فوتبال ایران و در تیم های نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، ذوب آهن سابقه بازی دارد. این بازیکن در پایان فصل گذشته و بعد از سقوط نفت مسجد سلیمان به فوتبال ازبکستان رفت.  

پرسپولیس احتمالا خوب می داند که هر سه حریفش در گروه مرگ مسابقات حریفانش دشوار هستند. همانطور که وحید امیری کاپیتان پرسپولیس بعد از بازی با ذوب آهن گفت:" امکانات استقلال تاجیکستان هم از پرسپولیس بهتر است." تیم های رقیب از نظر امکانات و شرایط ساختار حرفه ای از پرسپولیس جلوتر هستند و این موضوعی است که طی سالهای گذشته همواره به عنوان بزرگترین مانع باشگاههای ایرانی برای رسیدن به جام قهرمانی تلقی شده است.

دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در تاریخ‌های دوم و پانزدهم آبان ماه به مصاف یکدیگر می روند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان