//
کدخبر: ۴۱۹۰۹۱ //

جدایی زودهنگام یک استقلالی پس از وعده عجیب!

علیرضا منصوریان درحالی از هدایت تیم فولاد برکنار شد که قبل از بازی با نفت ارائه نوعی از کم‌سابقه را در ایران وعده داده بود.

جدایی زودهنگام یک استقلالی پس از وعده عجیب!
به گزارش فرتاک نیوز،

 جای تعجب چندانی نداشت که علیرضا منصوریان نخستین سرمربی اخراجی لیگ بیست‌وسوم باشد. وضع او در فولاد از همان اواخر فصل گذشته خوب نبود. او بدون مقبولیت کافی بر نیمکت تیم اهوازی تکیه زد و صرفا به‌خاطر نتایج خوبی که مخصوصا اوایل دوران حضورش در این تیم می‌گرفت، موفق شد جایگاه خودش را نگه دارد. با این همه، در تابستان بسیاری منتظر خروج منصوریان از فولاد بودند. حتی خبرهایی هم در مورد جدایی او به انتشار رسید، اما در نهایت این مربی به شکل عجیبی در تیمش ماندگار شد تا شاهد شروع پرتنش فصل جدید در فولاد باشیم. قرمزها ۲ بازی ابتدایی خود را برابر گل‌گهر و نفت آبادان با شکست پشت سر گذاشتند تا اوضاع از هر جهت به ضرر منصوریان باشد؛ مخصوصا که او قبل از بازی با نفت وعده ارائه نوعی از فوتبال را داده بود که در ایران کم‌سابقه است!

در میانه اعتراض‌ها به منصوریان از سوی هواداران فولاد، ایوب والی کاپیتان این تیم هم یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که نشان می‌داد سرمربی تیم حتی در رختکن هم از محبوبیت چندانی برخوردار نیست. در چنین فضایی، عجیب نبود که فولاد برابر ملوان نیز به مشکل بخورد؛ هرچند کمتر کسی می‌توانست شکست ۴بر صفر این تیم در انزلی را تصور کند، آن هم در شرایطی که تیم میزبان یک پنالتی هم از دست داده!

اگرچه فولاد چهارشنبه این هفته باید به مصاف پرسپولیس برود و اگرچه مسابقات لیگ بعد از برگزاری این بازی تعطیل می‌شود، اما عرصه بر منصوریان آنقدر تنگ شد که مدیران باشگاه حتی همین چند روز را هم تحمل نکردند و کادرفنی را تغییر دادند. به این ترتیب منصوریان از اهواز رفت؛ مردی که تجارب سال‌های اخیرش در تیم‌های گوناگون سرشار از شکست و ناکامی بوده و البته بیشتر از دستاوردهای فنی، با اظهارات عجیب و غریبش به یاد آورده خواهد شد.

خوب بود باخت، بد بود باخت

علیرضا منصوریان در حالی با ۳شکست از فولاد رفت که تیمش در ۲ هفته ابتدایی نمایش بدی نداشت اما در هفته سوم کاملا شیرازه‌اش از هم پاشیده شد. فولاد در شروع فصل جدید ۲ شکست مقابل گل‌گهر و نفت آبادان پذیرفت که در هر دو بازی شایستگی امتیاز گرفتن از حریفان را داشت. در بازی با گل‌گهر، تیم منصوریان موقعیت‌های زیادی را از دست داد و اختلاف امید گلش با حریف فقط ۰.۲۷ بود.

فولاد در تعداد شوت ۱۲ بر ۶ برتری داشت و شوت‌های داخل چارچوب ۲ تیم نیز ۴-۴ مساوی بود. اما درخشش محمدرضا اخباری مانع گلزنی شاگردان منصوریان شد. در بازی دوم، نمایش فولادی‌ها از این هم بهتر بود و آنها بالاترین رکورد امید گل را در ۲ هفته ابتدایی به جا گذاشتند.

فولادی‌ها در مصاف با نفت آبادان ۲۳شوت زدند که ۱۰شوت آنها داخل چارچوب بود. اما درنهایت با نتیجه ۲ بر یک به تیمی باختند که کلا ۷شوت زد و از ۳شوت داخل چارچوبش ۲شوت تبدیل به گل شد. امید گل نفت آبادان در آن بازی فقط ۰.۵۹ بود اما فولاد امید گل ۲.۲۸ را خلق کرد که بالاترین رکورد ثبت‌شده در ۲هفته ابتدایی بود. جالب اینکه این رکورد در هفته سوم توسط تیمی شکسته شد که مقابل فولاد بازی می‌کرد.

ملوان در مقابل تیم منصوریان به امید گل جالب ۳.۹۴ رسید که ۱.۴۸ از این عدد به‌خاطر کسب ۲ضربه پنالتی در طول بازی بود. درواقع بعد از حاشیه‌هایی که برای منصوریان و تیمش پیش آمد، در سومین بازی تیم او کاملا منهدم شد و حالا دیگر حتی نمایش خوبی هم نداشت. امید گل فولاد در انزلی فقط ۰.۲۱ و شوت‌های داخل چارچوب این تیم فقط ۲شوت بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان