//
کدخبر: ۴۱۸۶۵۹ //

غیبت مشکوک ستاره فرانسوی در تمرین بایرن

بنجامین پاوارد طبق اعلام رسمی بایرن و به دلیل بیماری در تمرین امروز غایب بود اما برخی منابع ادعا کرده اند او به خاطر انتقال به اینتر امروز غایب بوده است.

غیبت مشکوک ستاره فرانسوی در تمرین بایرن
به گزارش فرتاک نیوز،

بنجامین پاوارد، مدافع ملی پوش فرانسوی بایرن، طبق اعلام باشگاه آلمانی امروز در تمرین غایب بود و دلیل غیبت بیماری ذکر شده ولی واقعیت این است که او روزهای پایانی حضورش در بایرن را پشت سر می گذارد و منتظر چراغ سبز باشگاه برای سفر به میلان و امضای قرارداد با اینتر است.

اینتر مذاکرات خوبی با بایرن داشته و طبق اعلام فابریتزیو رومانو، برای این انتقال 32 میلیون یورو به بایرن پرداخت خواهد کرد.

1914335

اسکای اسپورتس ایتالیا نیز ادعا کرده ارزش قرارداد پاوارد 30 میلیون یورو بوده و 2 تا 3 میلیون یورو هم به صورت پاداش در قرارداد او گنجانده خواهد شد.

جوزپه ماروتا، رئیس اینتر، در صحبت‌های اخیرش از تلاش‌های اینتر برای جذب این مدافع بایرن پرده برداشت. پیش از او هم سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، تایید کرده بود که امیدوار است پاوارد را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تیمش ببیند. حالا همه چیز برای این انتقال آماده و مهیا شده است. حالا تنها مراحل اداری و حضور این ملی‌پوش فرانسوی در تست‌های پزشکی اینتر باقی مانده است.

1907246

اسکای ایتالیا می‌گوید پاوارد در روزهای گذشته شخصا فشار زیادی به مدیران بایرن وارد کرده تا اجازه انتقال او به اینتر را بدهند. مدیران بایرن از مدت ها قبل می‌دانستند که پاوارد به هیچ وجه خواهان ادامه حضور در این تیم نیست و اینتر گزینه اول او به حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان