//
کدخبر: ۴۱۸۵۲۲ //

سرمربی الشارجه: می‌ترسیدیم بازیکنان نتوانند کارشان را انجام دهند

سرمربی تیم الشارجه امارات گفت: کمی کار برای ما مشکل بود و می‌ترسیدیم بازیکنان نتوانند کارشان را انجام دهند، ولی توانستند مدیریت کنند و به بازی برگردند.

سرمربی الشارجه: می‌ترسیدیم بازیکنان نتوانند کارشان را انجام دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

کاسمین اولاریو پس از صعود تیم فوتبال الشارجه امارات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023 که با برتری 3 بر یک مقابل تراکتور ایران رقم خورد، اظهار داشت: خیلی خوشحالم امروز در چنین جوی بازی کردیم. ما به این چیزها عادت نداشتیم. کمی کار برای ما مشکل بود و می‌ترسیدیم بازیکنان نتوانند کارشان را انجام دهند، ولی توانستند مدیریت کنند و به بازی برگردند.

وی در ادامه افزود: بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌دانستیم کار سختی داریم. در اواخر نیمه اول تمرکزمان را از دست دادیم، ولی در شروع نیمه دوم از فضاها استفاده کردیم، هر چند موقعیت‌هایی از دست دادیم، اما در نهایت به گل دوم رسیدیم. تراکتور به گل رسید، ولی ما صاحب پنالتی شدیم و توانستیم گل سوم را هم بزنیم. البته ارتفاع ورزشگاه از سطح دریا کمی اذیت‌مان می‌کرد، اما توانستیم این موضوع را نیز کنترل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات در مورد اینکه به نظر می‌رسید قبل از گل ترکتور بازی را تمام شده می‌دانستند، گفت: نه، فکر نمی‌کردیم تمام شده باشد. فوتبال عجیب است و نیاز به تغییرات داشتیم، ولی زمان نداشتیم. ما همه بازی‌ها را به یک روش بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند تیم خوبی مثل تراکتور برابرمان بازی می‌کند یا یک تیم کوچک. بازی‌های تراکتور را در اردوی ترکیه دیده بودیم و حتی زمانی که یک بازی تدارکاتی را با تساوی 3 - 3 تمام کرده بودند، آنالیز کرده و آماده هر اتفاقی بودیم.

اولاریو در مورد غیبت پاکو آلکاسر در این دیدار یادآور شد: سه بازیکن بازی نکردند که یکی از آنها آلکاسر بود و تصمیم بازی نکردن‌شان فنی بود. این تصمیم من بود، چون فکر می‌کردم در این جو، حریف باز بازی می‌کند و فضا خواهد داد، به همین دلیل تصمیم گرفتم سه بازیکن سرعتی در خط حمله داشته باشم.

وی راجع به اینکه دلیل از هم نپاشیدن تیمش پس از گل تراکتور چه چیزی بود، تأکید کرد: ما در یک ماجراجویی هستیم. وقتی 2 بر صفر جلو بودیم گل خوردیم، ولی روش‌مان را عوض نکردیم. ما به راه‌مان ادامه دادیم و به هدف‌مان رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات در پایان تصریح کرد: همه چیز عالی و شرایط مهیا بود. ما به هیچ مشکلی برنخوردیم. خیلی خوشحالم اینجا حضور داشتم. در لیگ قهرمانان اروپا حاضر بودم، ولی تاکنون چنین جوی را تجربه نکرده بودم. اگر می‌باختیم هم می‌گفتم این تیم (تراکتور) فوق‌العاده است. قبل از شروع بازی با بازیکنانم صحبت کردم که با جو عادت کنند، ولی ابتدا غیرممکن بود. به خاطر شلوغی ورزشگاه صدا نمی‌رسید و سخت می‌توانستم کار کوچینگ را انجام دهم. به هر حال تجربه حضور در این ورزشگاه باعث افتخار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۵۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان