//
کدخبر: ۴۱۸۳۴۵ //

فرصتی برای فراموشی / تراکتور _الشارجه قدم به سوی رویاها

تیم‌های تراکتور ایران و الشارجه امارات برای رسیدن به حضور در لیگ قهرمانان آسیا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

فرصتی برای فراموشی / تراکتور _الشارجه  قدم به سوی رویاها
به گزارش فرتاک نیوز،

در چهارچوب پلی‌ آف مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۲۴_۲۰۲۳ تیم‌ تراکتور ایران روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه  از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم الشارجه امارات خواهد بود.

تی‌تی‌‌های تبریزی با عبور از سد تیم اماراتی می‌توانند علاوه بر اینکه به عنوان چهارمین سهمیه کشورمان جواز شرکت در مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا را پیدا کنند، از زیر فشار روانی ایجاد شده دو شکست در بازی‌‌های ابتدایی لیگ هم نجات پیدا کنند.

شاگردان پاکو خمس اکثرا تجربه‌ی خوبی در بازی‌های آسیایی دارند و بازیکنانی همچون شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، سیامک نعمتی، سعید آقایی، امیرحسین حسین زاده، ریکاردو آلوز و ... می‌توانند نقش مهمی در کنترل بازی فردا داشته باشند

هرچند که مهدی عبدی خرید تازه تراکتور در دیدار فردا غایب خواهد بود و حضورش می‌توانست ارزشمند باشد.

کاسمین اولاریو سرمربی الشارجه هم که ستاره‌ای همچون میرالم پیانیچ‌، کائو لوکاس و لوئانزینیو را در اختیار دارد  به خوبی از جو استادیوم یادگار آگاه است، اما طبق گفته‌هایش برای پیروزی به میدان خواهد آمد و این موضوع  می‌تواند یک بازی جذاب و دیدنی را خلق کند.

اولاریو در رقابت‌های لیگ قهرمانان دوبار مقابل تراکتور قرار گرفته که یک برد و یک باخت حاصل کار این مربی بوده است.

حضور تماشاگران پُر شور تبریزی را می‌توان مهمترین جذابیت بازی فردا دانست جو فوق‌العاده ورزشگاه یادگار می‌توان شاگردان خمس را در رسیدن به پیروزی بسیار کمک کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان