//
کدخبر: ۴۱۷۹۸۳ //

تکذیب شایعه عجیب درباره کاپیتان سابق پرسپولیس

شایعه عجیب پیرامون جدایی کمال کامیابی‌نیا از ذوب آهن خیلی زود تکذیب شد.

تکذیب شایعه عجیب درباره کاپیتان سابق پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

کاپیتان پیشین پرسپولیس که در نقل و انتقالات تابستانی با حواشی فراوان راهی ذوب آهن شد، هنوز در لیگ بیست و سوم پیراهن این تیم اصفهانی را بر تن نکرده است.

کامیابی‌نیا به واسطه مصدومیتی که نصیبش شده در دو بازی اول ذوب آهن مقابل ملوان و سپاهان غایب بود و دوران نقاهت را طی می‌کند.

در چنین شرایطی شایعه‌ای پیرامون این بازیکن باتجربه مطرح شده بود که خیلی سریع تکذیب شد. در این باره گفته می‌شد مصدومیت کامیابی‌نیا ممکن است طولانی شود و به همین خاطر احتمال جدایی او از ذوب آهن وجود دارد.

با این حال مدیران ذوب آهن این شایعه عجیب را تکذیب کرده است. موسوی زنوز، عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن، ضمن رد شایعه جدایی کامیابی‌نیا اعلام کرده که او به زودی با پایان مصدومیت و رسیدن به بهبودی کامل به تمرینات گروهی برمی‌گردد و برای ادامه لیگ برتر آماده خواهد شد.

گفتنی است ذوب آهن مهرداد رضایی هافبک وسط مس رفسنجان را نیز به خدمت گرفته که همین مسئله نیز در به وجود آمدن شایعه جدایی کامیابی‌نیا تاثیرگذار بود. البته بر اساس پیگیری‌های ما رضایی قرار است به عنوان سهمیه آزاد و بعد از پایان رسمی نقل و انتقالات به لیست ذوب آهن اضافه شود و حضور او ارتباطی به کامیابی‌نیا ندارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان