//
کدخبر: ۴۱۷۹۵۶ //

بایرن مونیخ، پاوار را به اینتر نمی‌دهد/ تلاش مدافع فرانسوی برای جدایی

باشگاه بایرن مونیخ مصمم است تا مدافع فرانسوی‌اش را برای فصل جاری حفظ کند.

بایرن مونیخ، پاوار را به اینتر نمی‌دهد/ تلاش مدافع فرانسوی برای جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اینتر برای تقویت خط دفاعی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی نظرش را معطوف به جذب بنجامین پاوار از بایرن مونیخ کرده، این در حالی است که به نظر می‌رسد بایرن روی این مدافع فرانسوی برای فصل پیش رو حساب باز کرده است. براساس گزارش شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان، پیوستن پاوار 27 ساله به اینتر منتفی است، چون بایرن مونیخ تصمیم گرفته تا او را حفظ کند.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا هم خبر داد؛ توماس توخل همچنان روی ماندن پاوار پافشاری می‌کند، اما بایرن تاکنون نه به باشگاه اینتر و نه به مدیر برنامه‌های این بازیکن درباره تصمیم نهایی خود برای حفظ پاوار اطلاعی نداده است. این مدافع فرانسوی با اینتر به توافق شخصی رسیده و در تلاش برای تحت فشار قرار دادن مدیران باشگاه بایرن برای موافقت با جدایی‌اش است.

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان هم اعلام کرد؛ بنجامین پاوار و اطرافیانش در روزهای پیش رو به بایرن برای موافقت با پیوستن این بازیکن به اینتر فشار خواهند آورد. در صورتی که اینتر پیشنهاد خود را بهبود ببخشد احتمال توافق طرفین برای عملی شدن این انتقال وجود دارد. بایرن برای فروش این مدافع فرانسوی 30 میلیون یورو به‌علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش‌ها می‌خواهد، این در حالی است که پیشنهاد اینتر 25 میلیون یورو به‌علاوه بند پاداش‌ها بوده است. پاوار که پیش از این مورد توجه منچستریونایتد قرار داشت، موضعش را پیش از این برای باشگاه مشخص کرده و آن جدایی از جمع باواریایی‌هاست.

پاوار که یک سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، تاکنون در 163 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و آمار 12 گل زده و 12 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۹۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان