//
کدخبر: ۴۱۶۸۳۶ //

راز علاقه دوطرفه نکونام و رضاوند /آقای سرمربی خودش را در آرش می بینید!

آرش رضاوند در اولین دیدار پس از همکاری دوباره با نکونام درخشید.

راز علاقه دوطرفه نکونام و رضاوند /آقای سرمربی خودش را در آرش می بینید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال با جواد نکونام در شروع لیگ بیست و سوم توانست در آبادان آتش بازی به راه بیندازد. شاگردان لالیگایی همان بازی اول را برای خط و نشان کشیدن برای تیم‌های لیگ برتری را انتخاب کردند.

آرش رضاوند که در میانه فصل لیگ بیست ‌و یکم به تیم‌نکونام در فولاد پیوسته بود‌ و و‌ علاوه بر‌ کسب سوپر‌جام، در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا نمایش درخشانی داشت، روز گذشته اولین گل فصل استقلال را به ثمر رساند. رضاوند که به عنوان شماره ۱۰ در تیم‌ نکونام‌ بازی‌‌ و در زمان پرس به همراه ارسلان مطهری در نوک پیکان خط حمله انجام وظیفه می‌کند در دقیقه ۳۰ توانست یک توپ معمولی را با هوش خودش به گل اول استقلال تبدیل و زمینه‌ساز برد سه گله تیمش باشد.

رضاوند که فصل قبل اولین گل خود را در هفته هجدهم برابر نفت مسجدسلیمان زده بود، برای شادی هواداران استقلال اما بهترین زمان را در این فصل انتخاب کرد. نکو‌ امیدوار است تا رضاوند در تمام طول فصل همین‌گونه سرحال و قبراق باشد و بتواند عصای دست تیمش باشد.

510eh52wشادی پس از گل آرش در آغوش سرمربی موردعلاقه

اما چرا رضاوند اینگونه در تیم‌های نکونام می‌درخشد؟ درک شاید درست‌ترین واژه برای این سوال باشد. نکونام با توجه به خصوصیت توپ‌گیری و قطع پاس‌های طولی به خوبی می‌دهند که باید او را در فضای میانه ‌‌و جلوی تیمش آزاد بگذارد و با دادن قدرت انتخاب به رضاوند از او‌ بهترین ‌بازی‌را بگیرد و البته در سوی مقابل هافبک باتجربه آبی‌ها با حضور در فولاد مدل نکو با افکار و‌ مدل بازی‌اش کاملا آشناست‌ و می‌داند در زمین باید چگونه عمل کند تا به تاکتیکی تیمی‌اش بیشترین کمک را بکند.

هافبک آبی‌ها فصل گذشته آمار ۴‌ گل و ۶ پاس گل را به ثبت رساند و امیدوار است که امسال روی بیشتر از ۱۰‌ گل تاثیژ‌گذار‌ باشد و سرمربی تیم ملی را برای حضورش در جام ملت‌ها قانع کند، اتفاقی که شاید سخت باشد، اما غیرممکن نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان