//
کدخبر: ۴۱۶۸۳۵ //

اعتراض سرمربی استقلال در برد پرگل گم شد!

جواد نکونام به تصمیم مهم موعود بنیادی فر در بازی با صنعت نفت معترض بود اما ترجیح داد در کنفرانس خبری در این باره صحبتی نکند.

اعتراض سرمربی استقلال در برد پرگل گم شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در نیمه نخست بازی استقلال – صنعت نفت در یک صحنه و روی پرتاب اوت مدافع صنعت نفت روی مهاجم استقلال خراب شد و بازیکن تیم استقلال نقش بر زمین شد. در این صحنه جواد نکونام و کادر فنی تیم آبی معتقد بودند، روی بازیکن استقلال خطای پنالتی رخ داده است اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در نیمه دوم اتفاقات بازی به سود استقلال رخ داد و در نهایت آبی‌ها بازی را ۳ بر صفر بردند و جواد نکونام در این شرایط ترجیح داد، علیه داوری و صحنه مورد نظر صحبتی نداشته باشد. اگر نتیجه بازی به طور مثال در نیمه دوم یک بر یک می شد و بازی با همین نتیجه به پایان می رسید، احتمال اینکه سرمربی تیم استقلال در مورد این صحنه صحبت می کرد خیلی زیاد بود.

در هفته نخست بازی‌ها باز هم اشتباهات داوری صدای چند مربی را درآورد که یکی از این بازی‌ها مصاف پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. بدون شک در صورت وجود VAR در استادیوم‌ها و بازبینی این صحنه‌ها از سوی کمک داور ویدئویی تصمیمات درست گرفته خواهد شد و دیگر شاهد اعتراضات تیم‌ها و هم چنین مربیان نخواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۸۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان