//
کدخبر: ۴۱۶۷۳۴ //

اعلام ترکیب سپاهان برای مصاف با تراکتور

ژوزه مورایس بدون تغییرات غیرمنتظره و در غیاب آل‌کثیر و نورافکن ترکیب تیمش را در مصاف با تراکتور انتخاب کرده است.

اعلام ترکیب سپاهان برای مصاف با تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

براین اساس نفرات زیر از ساعت 19 در ورزشگاه نقش جهان در هفته اول رقابت‌های لیگ بیست و سوم مقابل تراکتور صف‌آرایی خواهند کرد:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان، محمد کریمی، محمد قربانی، رضا اسدی، رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

همان‌طور که مشخص است در ترکیب خط دروازه و دفاعی سپاهان به نسبت فصل گذشته شاهد هیچ‌گونه تغییری نیستیم. پیام نیازمند مثل همیشه سنگربان یک طلایی‌پوشان اصفهانی است و نیلسون جونیور و محمد دانشگر هم در قلب خط دفاعی حضور دارند. پست دفاع چپ و راست هم به رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور سپرده شده است.

در واقع ابهام اصلی مورایس در خط میانی بود که این مربی پرتغالی باز هم سعی کرده ثابت را در تیمش حفظ کند.  او از محمد قربانی و محمد کریمی (کاپیتان) به احتمال زیاد به عنوان دو هافبک بهره برده و یک خط جلوتر از رضا اسدی برای حضور در پست هافبک بازی‌ساز بهره برده است.  البته باید منتظر شروع مسابقه ماند و دید که سپاهان با دو هافبک دفاعی بازی خواهد کرد یا یک هافبک دفاعی.

در نهایت در خط هجومی هم اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ نداده و تنها رضا شکاری به ترکیب این تیم اضافه شده تا در پست وینگر چپ بازی کند. مانند سال گذشته فرشاد در پست وینگر راست بازی خواهد کرد و شهریار هم مهاجم هدف تیم خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان