//
کدخبر: ۴۱۶۶۷۶ //

جنگ ستارگان/ سپاهان_تراکتور؛ جدال جذاب مهاجمان و مدافعان سرشناس

سپاهان و تراکتور در جذاب‌ترین دیدار هفته نخست لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند

جنگ ستارگان/ سپاهان_تراکتور؛ جدال جذاب مهاجمان و مدافعان سرشناس

پوریا منصوری؛ مهم ترین دیدار اولین هفته فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور عصر فردا در اصفهان برگزار خواهد شد و دو تیمی که جذابیت فوتبال ایران را از انحصار سرخابی‌های پایتخت بیرون آورده‌اند به مصاف یکدیگر می‌روند.

اطلاعات دیدار:

این بازی روز پنج‌شنبه ۱۹مرداد و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان  و با قضاوت پیام‌حیدری، محمد عطایی، علی‌اکبر نوری و محمدرضا تارخ  برگزار خواهد شد.

تیم‌ها:

سپاهان که دومین فصل حضور موراییس پرتغالی را بروی نیمکتش تجربه می‌کند امیدوار است با

خرید‌های خوبش در خط حمله، حضوری‌ قدرتمند در لیگ بیست‌وسوم را تجربه کند و انتظار هوادارانش برای کسب قهرمانی را بعد از هشت سال به پایان برساند.

حضور ۵ مهاجم تاپ لول در لیست زرد پوشان می‌تواند هر خط دفاعی را متزلزل کند و بازی فردا را می‌توان رونمایی از خط آتش رویایی اصفهانی‌ها دانست.

در آن‌سو هم پاکو خمز اسپانیایی با خرید‌های تابستانه‌اش خط دفاعی بسیار مستحکم را در تیمش ایجاد کرده که جدال آنها با مهاجمان سپاهان می‌تواند دوئلی‌ تمام عیار تلقی شود.

تراکتور که تا کنون طعم قهرمانی در لیگ را نچشیده امیدوار است با خرید‌های بزرگی که زنوزی در فصل نقل‌وانتقالات انجام داده بتواند بر حسرت پر‌شورها پایان دهد و جام قهرمانی را به تبریز ببرد.

تقابل‌ها:

تراکتور و سپاهان در طول ادوار مختلف لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ۳۰ بار به مصاف همدیگر رفتند که ۱۴ بازی با پیروزی طلایی‌پوشان اصفهان به اتمام رسیده و هشت بازی مساوی شده و هشت مسابقه نیز با برتری تی‌تی‌ها خاتمه یافته است.

آخرین جدال دو تیم هم با پیروزی یک بر صفر تراکتور به پایان رسید که در نهایت  منجر به از دست رفتن قهرمانی زرد پوشان شد.

نکات جذاب:

* بدون شک حضور رضا اسدی در جمع اصفهانی‌ها و تقابل او با تیم فصل گذشته‌اش جذاب‌ترین نکته بازی فردا است و اتفاقا گل پیروزی تراکتور را در آخرین دیدار دو تیم، همین رضا اسدی به ثمر رسانده و باید منتظر نمایش فردای او در نقابل هم‌تیمی‌های سابقش باشیم.

* جدال تفکرات دو مربی اروپایی که از پرستیژ و مقبولیت خاصی در فوتبال ایران برخوردارند می‌تواند زمینه‌ساز یک دیدار زیبا و مهیج باشد.

* شجاع خلیل‌زاده برای تراکتور و هادی محمدی برای سپاهان مدافعانی هستند که سابق پوشیدن لباس تیم رقیب را در کارنامه دارند و انگیزه‌های آنها می‌تواند در دیدار فردا قابل توجه باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان