//
کدخبر: ۴۱۶۰۸۹ //

آسمان ماهشهر ستاره باران شد / آتش بازی به سبک خلیفه اصل

باشگاه شهرداری ماهشهر طی سال های گذشته تلاش فراوانی برای صعود به لیگ‌آزادگان انجام داده اما هزینه های متعدد این مجموعه نتیجه ای نداشته است تا آن ها با حساسیت بیشتری فصل جدید را شروع کنند.

آسمان ماهشهر ستاره باران شد / آتش بازی به سبک خلیفه اصل

ابتدا شهرداریچی های ماهشهری سکان هدایت باشگاه خود را به امیر خلیفه اصل سپردند و حال با شروع نقل و انتقالات توجهات را به سوی بندرماهشهر جلب کرده اند.

ساعاتی قبل شش بازیکن با تجربه و موفق لیگ دسته دوم با حضور در دفتر مدیریت باشگاه شهرداری ماهشهر قرارداد خود را به صورت رسمی ثبت کردند.

اسامی که قطعا طی سال های گذشته جزو موفق ترین بازیکنان پست خود بودند و به نظر می‌رسد موفق ترین شروع این فصل به باشگاه شهرداری ماهشهر تعلق می‌گیرد.

طی قراردادی رسمی فریور محبی در پست مدافع راست که سابقه حضور در باشگاه های شهدای رزکان، سایپا تهران، داماش گیلان و مقاومت تهران را در کارنامه دارد زردپوش شد.

همچنین عرفان قویدل جوان که در پست مدافع وسط در باشگاه های شهرداری بندرعباس و شهرداری بم عملکرد قابل توجهی داشته خرید جدید شهرداریچی ها بوده است‌.

در ادامه نوبت به یکی از بهترین هافبک های فصل گذشته لیگ دسته دوم رسید تا علی عبدالله نژاد با عقد قراردادی رسمی شاگرد خلیفه اصل شود.

دیگر مدافع ماهشهری ها این فصل علی عسگری خوزستانی خواهد بود، بازیکنی که سابقه حضور در نیروی زمینی تهران، خلیج فارس ماهشهر، نفت امیدیه و شهرداری همدان را در کارنامه دارد.

یوسف شراکی نیز که سابقه حضور در باشگاه های  شهرداری بندرعباس و خلیج فارس ماهشهر را دارد به عنوان وینگر لباس شهرداری ماهشهر را بر تن خواهد کرد.

در نهایت احمد داغر باتجربه که سابقه حضور در چند باشگاه لیگ دویی از جمله نفت و گاز گچساران، استقلال رامشیر و ملی حفاری اهواز را در کارنامه دارد به عنوان هافبک جدید ماهشهری ها معرفی شد.

1

2

3

4

5

6

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان