//
کدخبر: ۴۱۴۷۷۷ //

کار سخت یحیی و پسران برای شکستن رکورد سلطان

یحیی و تیمش با کسب ۶ برد دیگر می‌توانند به رکورد ۱۶ برد متوالی تیم علی پروین در سال ۷۷ برسند.

کار سخت یحیی و پسران برای شکستن رکورد سلطان
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس با اقتدار همه جام‌های ممکن را در فصل قبل درو کرد و به یک ۳ گانه تاریخی رسید. شاید تا قبل از شروع بازی‌های لیگ در سال جدید کسی فکر نمی‌کرد پرسپولیسی که امتیازات زیادی را از دست داد و به رتبه سوم جدول سقوط کرد،ناگهان دوباره اوج بگیرد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

نکته بارز پرسپولیس در سال جدید این بود که این تیم همه بازی‌های خود را در لیگ و جام حذفی برد و حتی یک امتیاز هم به رقبا نداد. تیم یحیی ۷ بازی آخر خود را در لیگ و ۳ بازی را هم در جام حذفی برد تا به رکورد ۱۰ پیروزی متوالی دست پیدا کند. رکوردی فوق العاده که البته سرخ‌پوشان می‌توانند در فصل جدید که از همین هفته شروع می‌شود،آن را بهتر کنند. پرسپولیس دهه ۶۰ که بسیار قدرتمند بود ،توانست به رکورد ۱۲ برد متوالی برسد.

با این حال بهترین آمار پرسپولیس که البته در بین همه تیم‌ها هم بهترین رکورد محسوب می‌شود، مربوط به پرسپولیس علی پروین در دهه ۷۰ است. این تیم در سال ۱۳۷۷ موفق شد ۱۶ برد متوالی در همه رقابت‌ها بدست بیاورد که آماری فوق العاده محسوب می‌شود. هرچند کار یحیی و تیمش برای رسیدن به این رکورد بی‌نظیر کمی سخت است، ولی این فرصت برای آن‌ها وجود دارد تا با کسب ۶ برد در ۶ هفته ابتدایی فصل پیش رو به این رکورد برسند و اگر هم بتوانند ۷ برد متوالی بدست بیاورند که رویایی خواهد بود و آن‌ها می‌توانند حتی از رکورد فوق العاده تیم پروین هم عبور کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۷۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان