تاریخ انتشار: 1402/05/08 12:07
کد خبر: 1864

شکایت چند تیم از کویر مقوا برای استفاده بازیکن غیره مجاز/ مدیرعامل داماش تهران؛ این تیم باید سقوط کند نه صعود

مدیرعامل داماش تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت:با توجه به اتفاقات پیش آمده، کویر مقوا به جای صعود بایستی سقوط کند.
شکایت چند تیم از کویر مقوا برای استفاده بازیکن غیره مجاز/ مدیرعامل داماش تهران؛ این تیم باید سقوط کند نه صعود

دوشنبه هفته جاری درحالی مسابقات هفته پایانی لیگ دسته سوم برگزار می شود که احتمال دارد جدول لیگ دوباره دستخوش تغییرات شود. در این راستا همین چند روز پیش باشگاه پارسیان توانست سه امتیاز خود را از تیم ستاره سرخ تهران پس بگیرد و به رده دوم جدول صعود کند که حالا خبر می رسد چند تیم از جمله داماش تهران، پارسیان تهران، اتحاد فومن و ملوان ب انزلی نیز از تیم کویر مقوا یا شکایت کرده یا در حال شکایت بوده و منتظر رای کمیته انضباطی هستند.

برای اینکه از علت شکایت تیم‌ها مطلع شویم با عباس علیزاده مالک و سرمربی داماش تماس گرفتیم که او گفت: بله ما از باشگاه کویر مقوا شکایت کرده‌ایم چون این تیم در اکثر بازی‌هایش از بازیکنان غیره مجاز استفاده کرده و باید نتایج سه بر صفر شود  و این تیم حتی به لیگ پایین تر سقوط کند. ما امیدواریم که رای کمیته انضباطی عادلانه و بدون اینکه اتفاق عجیبی رخ دهد صادر شود. کویر مقوا از جایی حمایت می شود که شنیدیم خواهر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال با این تیم ( در دفتر شرکت) همکاری می کند و من امیدوارم این شخص در رأی تاثیرگذار نباشد. او ادامه داد: اکثر تیم ها از بخش خصوصی حمایت می شوند که باید کاری کنند آنها از فوتبال فراری نشوند و تیمداری کنند.

اما از باشگاه پارسیان هم در این رابطه خبر می رسد که این باشگاه نیز از کویر مقوا شکایت کرده و به دنبال حق و حقوق اش است. گفته می شود اگر این تیم رأی انضباطی را بگیرد به عنوان تیم اول صعود می کند. ناگفته نماند از دو باشگاه گیلانی ( اتحاد فومن و ملوان ب) نیز پرس و جو کردیم که گویا این دو تیم نیز شکایت نامه تنظیم کرده اند که قرار است به کمیته انضباطی بفرستند. به هر حال داستان شکایت در لیگ دسته سوم همچنان‌ ادامه دارد که باید ببینیم سرنوشت گروه دوم مسابقات به کجا می کشد. آیا تیم ها حق شان را می گیرند یا مسابقات با جدول فعلی به پایان می رسد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb8o2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیزاده : داماش کهکشانی را در سال ۱۴۰۱ خواهید دید!
سرمربی داماش تهران عنوان کرد؛

 داماش تهران تنها تیم لیگ سه ایی در بین ۳۲ تیم  کشور
خلق شگفتی داماش تهران در فوتبال کشور؛

مربی لیگ برتری خوش قدم بود/خط و نشان مرتضی زاده برای رقبا!
کویر مقوا تهران ۳ _ ۰ ملوان ب بندرانزلی

اشکهای شوق عکاس باشگاه اتحاد فومن در روز پیروزی!
صحنه ایی زیبا که اینبار توسط بازیکنان ثبت شد؛