تاریخ انتشار: 1402/05/06 14:22
لایپزیش می‌خواهد جانشین‌ها را با پول فروش بخرد!
کد خبر: 1946

ضرب‌الاجل سیتی برای خرید گران‌ترین مدافع تاریخ

باشگاه لایپزیش به سیتی اعلام کرد تا اگر به خرید یوشکو گواردیول علاقه دارد هرچه سریع‌تر آن را باید نهایی کند.
ضرب‌الاجل سیتی برای خرید گران‌ترین مدافع تاریخ

پپ گواردیولا برای تقویت خط دفاعی تیمش به دنبال جذب یوشکو گواردیول است. پیشنهاد اولیه سیتی برای خرید این بازیکن با مخالفت لاپیزیش همراه شد چرا که این باشگاه خواستار رقم بالای 100 میلیون یورو برای مدافع کروات است. لایپزیش حالا با تعیین یک ضرب‌الاجل برای سیتی خواستار این شده تا تکلیف انتقال گواردیول را تا پیش از سوپر کاپ آلمان که دو هفته بعد برگزار می‌شود، تعیین کند.

لایپزیش می‌خواهد تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در تاریخ یک سپتامبر (10 شهریور) تکلیف ماندن یا رفتن گواردیول مشخص شود تا در صورت جدایی او فرصت خرید یک جانشین مناسب را داشته باشد. از لوتشارل گیررویدا، مدافع فاینورد، به عنوان جانشین احتمالی گواردیول یاد می‌شود و لاپیزیش حاضر است 40 میلیون یورو برای خرید او بپردازد.

لاپیزیش همچنین کاستلو لوکبا، مدافع لیون را هم به عنوان مدافع دوم در نظر دارد، چرا که تقریبا مطمئن است که در نهایت با سیتی سر انتقال کیمیش به توافق خواهد رسید.

لایپزیش برای اینکه از برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود عقب نماند به منچسترسیتی اعلام کرده تا هر چه زودتر برای نهایی کردن انتقال گواردیول اقدام کند. سیتیزن‌ها که به هر ترتیبی خواستار جذب مدافع کروات هستند، اخیرا حاضر شده اند پیشنهاد خود را 89 میلیون یورو + 11 میلیون یورو آپشن اضافه بالا برده و در آستانه نهایی کردن انتقال کیمیش قرار بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yopj3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گوادیولا: هالند شگفت انگیز است