//
کدخبر: ۴۱۳۸۰۵ //
ایجنت معروف واسطه شد

یک ایرانی، امباپه را به رئال می‌برد!

رئال و پی اس جی چند سالی است که باهم مشکل دارند و این به آن‌ها اجازه مذاکرات رودرو برای انتقال کیلیان امباپه را نمی‌دهد. قرار شده یک ایجنت ایرانی به این معضل پایان بدهد.

یک ایرانی، امباپه را به رئال می‌برد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 مدیران پی اس جی مصمم هستند که این بازیکن را در همین پنجره نقل و انتقالاتی به فروش برسانند، چرا که او به صراحت اعلام کرده که حاضر نیست قراردادش را با این باشگاه تا تابستان 2025 تمدید کنند.

3

پی اس جی پیش از این هم اعلام کرده بود که حاضر نیست این ستاره فرانسوی را به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست دهد و حالا آماده است تا پیشنهادهایی که برای او از سوی باشگاه‌های مختلف ارائه خواهد شد را بررسی کند.

چند باشگاه از جمله الهلال برای جذب امباپه اعلام آمادگی کرده اند و سعودی‌ها حتی پیشنهاد رسمی نیز دادند ولی طبق ادعای منابع فرانسوی، امباپه پی اس جی را فقط به مقصد رئال ترک می‌کند و در غیر این صورت حاضر است یک سال روی نیمکت بنشیند و سپس بازیکن آزاد شود.

2

طبق گزارش لوپاریزین، نیمکت نشینی امباپه ریسک بزرگی دارد چون سال بعد رقابت‌های یورو 2024 و نیز المپیک پاریس را خواهیم داشت و از دست رفتن آمادگی امباپه به ضرر خودش و فرانسه است. برای رفع این مشکل و رسیدن امباپه به رئال مادرید، دو باشگاه تصمیم گرفته اند مذاکراتشان را از طریق یک واسطه شروع کنند. گفته شده که این واسطه، کیا جورابچیان، ایجنت ایرانی است.

1

جورابچیان دو سال پیش نیز واسطه گفت و گو‌ها بین رئال و پی اس جی بود اما باشگاه پاریسی به او پاسخ داد که هیچ پیشنهادی را برای امباپه قبول نخواهد کرد.

او سه پیشنهاد 160، 180 و 200 میلیون یورویی رئال را با پاریسی‌ها مطرح کرد ولی پاسخ منفی بود. حالا اما شرایط متفاوت است و پی اس جی خود، امباپه را در فهرست فروش گذاشته و دیگر چاره ای ندارد مگر اینکه با رئال مادرید مذاکره کند. باید دید ایجنت ایرانی ماموریتش را چگونه انجام خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان