//
کدخبر: ۴۱۳۶۲۳ //

اولین ستاره میلیون پوندی انگلیس درگذشت

ترور فرانسیس، اولین ستاره یک میلیون پوندی انگلیسی، در 69 سالگی درگذشت.

اولین ستاره میلیون پوندی انگلیس درگذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

فوتبال سوگوار از دست دادن اولین بازیکن یک میلیون پوندی انگلیس است. این بازیکن پس از امضای قرارداد با ناتینگهام فارست، با این تیم دو قهرمانی اروپایی را بدست آورد.
خانواده‌ او در بیانیه‌ای خبر درگذشت این بازیکن را اعلام کردند: "ترور فرانسیس در سن 69 سالگی درگذشت، او امروز صبح در آپارتمانش در اسپانیا دچار حمله قلبی شد. درگذشت او، یک شوک بزرگ برای همگان است. ما از این اتفاق خیلی ناراحتیم. او یک مرد خوب و یک فوتبالیست افسانه‌ای بود."
 

1901412

گری لینه کر، یکی از کسانی بود که در فضای مجازی به این مهاجم افسانه‌ای ادای احترام کرد و نوشت:" از شنیدن مرگ ترور فرانسیس عمیقا متاسف شدم. او یک فوتبالیست فوق‌العاده و یک مرد دوست داشتنی بود. کار کردن در کنار او هم در زمین و هم در تلویزیون لذت بخش بود."
پیتر شیلتون، دروازبان افسانه‌ای انگلیس نوشت: "از شنیدن خبر فوت هم‌تیمی قدیمی‌ام ترور فرانسیس، به شدت متاثر شدم. او یک جنتلمن و یک دوست خوب بود."
 

1901414

ویو اندرسون، اولین بازیکن سیاه پوست تاریخ تیم ملی انگلیس در  اینستاگرام نوشت: "این خبر برای من باور نکردنی است. او یک هم تیمی و یک شخصیت فوق‌العاده بود که متاسفانه او را از دست دادیم. من به خانواده و دوستانش تسلیت می‌گویم."
استن کالیمور، مهاجم سابق ناتینگهام فارست در توییتی نوشت: "یک مرد دوست داشتنی، متواضع و فروتن. او همیشه زمان و توصیه‌هایش را در اختیار دیگران قرار می‌داد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۳۶۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان