تاریخ انتشار: 1402/04/30 23:25
شادکام مشهد- آکادمی کیا؛
کد خبر: 2279

نبرد خاص های مشهدی با پایتخت نشینان در خانه

شاگردان بادامکی به سوی جنگی سرنوشت ساز می روند
نبرد خاص های مشهدی با پایتخت نشینان در خانه

مجتبی رجب زاده؛ هفته هفدهم لیگ سه فوتبال کشور در حالی فردا شنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود  که یک دیدار حساس خانگی آنهم برای تیم خاصی که تا به اینجای فصل سه سکاندار به خودش دیده است‌، خواهد بود، جدال شادکام مشهد با هدایت سرمربی جدید خود یعنی حسین بادامکی و آکادمی کیا که در مشهد انجام خواهد گرفت.

شاگردان بادامکی که فصل عجیبی را تجربه کردند حالا باید از دو دیدار خانگی و پایانی خود کمال استفاده را برده و با کسب نتیجه تا از دو رقیب همسایه یعنی سرخپوشان پاکدشت و نیکاپارس چالوس عقب نمانند.

شادکامی ها در حال حاضر با ۲۶ امتیاز وضعیتی مشابه با یاران مرتضی اسدی داشته و با نیکایی که هدایت آن را اشجاری عهده دار است تنها ۱امتیاز اختلاف دارند ، از همین رو به طور قطع مشهدی ها خوب می دانند که لغزش در این دو بازی باقیمانده میتواند برایشان مشکل ساز شود .

حال برای سرنوشت این تیم باید تا پایان نود دقیقه بعدازظهر شنبه صبر کرد و دید که آیا پازل حواشی و اتفاقات این تیم پر سروصدا با عدم نتیجه گیری در مقابل کیا تکمیل می‌شود که با توجه به شرایط تیم آکادمی کیا و برای بهبود بخشیدن شرایط تیم با تمام قوا مقابل به میدان خواهند آمدو نتیجه ای مناسب کسب خواهند کرد یا اینکه حسین بادامکی نخستین حضورش روی نیمکت شادکام خوش یوم بوده و این تیم یک قدم به صعود نزدیکتر می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djgp4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آتی تورک در تلاش برای کسب پیروزی در رفت و برگشت/ نیکبخت به دنبال انتقام شکست بازی رفت

نیکبخت واحدی ، بدنبال نزدیک شدن به بیست در جدول رده بندی
شاگردان اسطوره به دنبال جبران در خارج از خانه‌