//
کدخبر: ۴۱۲۶۴۴ //

کرمانشاه در جایگاه سوم لیگ برتر بدنسازی ایستاد

تیم اکسیژن کرمانشاه در دومین دوره لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام ایران به مقام سوم دست یافت.


کرمانشاه در جایگاه سوم لیگ برتر بدنسازی ایستاد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی حاتمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه در پایان این رقابت ها در گفت و گویی، با اشاره به پایان رقابت های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام کشور، اظهار کرد: فینال این رقابت ها، با حضور پنج تیم راه یافته به این مرحله برگزار شد که طی آن نماینده کرمانشاه در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: تیم های اکسیژن کرمانشاه، کلاسیک اصفهان، VIP شمال، نیولایف تهران و پرهام پیشوا پنج تیم راه یافته به مرحله فینال بودند که در هشت رشته بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، فیتنس اسپرت، فیتنس استایل و فیتنس چلنج باهم رقابت کردند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایان این رقابت ها تیم پرهام پیشوا به مقام قهرمانی رسید و تیم های VIP شمال و اکسیژن کرمانشاه هم در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تیم کرمانشاه تنها با اختلاف دو امتیاز از تیم دوم در جایگاه سوم قرار گرفت، گفت: سطح این رقابت ها بسیار بالا بود و ما هم از همه ظرفیت های اصلی بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه برای این رقابت ها بهره نبردیم و تلاش شد تا از ورزشکاران جوانتر استفاده کنیم تا زمینه برای مدال آوری ورزشکاران بیشتری فراهم شود.  

حاتمی خاطرنشان کرد: این برای اولین بار بود که تیم کرمانشاه در این رقابت ها شرکت می کرد و هدف ما کسب تجربه بود، اما خوشبختانه ورزشکاران و کادر فنی تیم بدون اینکه هیچ دستمزدی به آنها پرداخته کرده باشیم و تنها به دلیل علاقه ای که به استانشان دارند، عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند.

وی همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی استان بدنسازی و پرورش اندام از فردا (30 تیر) خبر داد و گفت: ورزشکاران حاضر در رقابت های لیگ برتر دراین رقابت ها هم شرکت خواهند کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۶۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان