//
کدخبر: ۴۱۲۴۶۹ //

رسمی: گزینه استقلال و پرسپولیس راهی گل‌گهر شد!

سامان فلاح کاپیتان پیکان و از مدافعان آینده‌دار فوتبال ایران، راهی گل گهر شد.

رسمی: گزینه استقلال و پرسپولیس راهی گل‌گهر شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 بالاخره و پس از چند پنجره نقل و انتقالاتی که اخبار و شایعات متعددی درخصوص آینده یکی از مدافعان جوان و آینده‌دار فوتبال کشور مطرح شده بود، سامان فلاح تصمیم گرفت تا فوتبالش را به جای حضور در سرخابی‌های پایتخت، در لباس گل گهر سیرجان ادامه دهد.

نام سامان فلاح از لیگ بیستم بر سر زبان‌ها افتاد. جایی که این بازیکن از رده‌های پایه پیکان به تیم بزرگسالان راه یافت و مهدی تارتار از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کرد. او در سن 19 سالگی برای خودروسازان به میدان رفت و با بازی‌های درخشان، خیلی زود به مهره اصلی در تیم پیکان در نیم فصل دوم تبدیل شد.

با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت پیکان، او نیز اعتماد ویژه‌ای به فلاح داشت و از این بازیکن در خط دفاعی تیمش استفاده کرد. درخشش فلاح منجر به حضور او در تیم ملی امید نیز شد و این بازیکن خود را به عنوان یکی از مدافعان آینده دار فوتبال ایران معرفی کرد.

فلاح فصل قبل بازوبند کاپیتانی پیکان را نیز بر بازو بست و حتی توسط کارلوس کی روش نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد اما نتوانست به عنوان یکی از مسافرین قطر، در جام جهانی شرکت کند. درخشش این بازیکن ادامه داشت اما یک تصادف بدموقع پیش از تحویل سال نو، باعث دوری چند ماهه این بازیکن از میادین شد و او اردوی تیم ملی بزرگسالان به دعوت امیر قلعه نویی را نیز از دست داد.

در چندین پنجره نقل و انتقالاتی پیشین، فلاح همواره مورد توجه تیم‌های بزرگ کشور از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان و... قرار گرفته بود و حتی نامه نگاری‌هایی نیز از سوی این باشگاه‌ها با پیکان صورت گرفت ولی رقم درخواستی خودروسازان برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن، باعث منتفی شدن مذاکرات می‌شد.

در نهایت و در شرایطی که تابستان امسال نیز استقلال و سپاهان برای جذب فلاح نامه رسمی را به خودروسازان ارسال کرده بودند، اما این گل گهر سیرجان بود که توانست با پرداخت رقم مورد نظر مدیران پیکان، این مدافع جوان را به خدمت بگیرد.

این خبر توسط رسانه رسمی پیکان اعلام شد. در متن این خبر آمده است: سامان فلاح، کاپیتان جوان تیم فوتبال پیکان از جمع خودروسازان جدا شد و در فصل آینده برای باشگاه گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود.

این بازیکن، جزو استعدادهای کشف شده در پیکان است که در جمع خودروسازان پرورش یافت و با حمایت باشگاه و تلاش فردی خود توانست پله‌های ترقی را تا رسیدن به لیست تیم‌های ملی طی کند. او یکی از مهره‌های موثر پیکان به شمار می‌رفت اما با توجه به توافقات به عمل آمده، از پیکان جدا شد تا فوتبالش را در باشگاه گل‌گهر ادامه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان