تاریخ انتشار: 1402/04/26 19:42
کد خبر: 2517

جانشین مگوایر از رئال می‌آید!

روزنامه آلمانی بیلد مدعی است داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، یک مشتری بزرگ پیدا کرده است.
جانشین مگوایر از رئال می‌آید!

 داوید آلابای 31ساله در سال 2021 بایرن مونیخ را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست. اما حالا او در آستانه ترک رئال و پیوستن به یک تیم بزرگ دیگر در اروپا است.

آلابا در دو سالی که پیراهن رئال را به تن می‌کند افتخارات زیادی به دست آورد. از قهرمانی در لالیگا و کوپا دل‌ری گرفته تا به دست آوردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ.

اما روزنامه بیلد می‌گوید  منچستریونایتد علاقه زیادی به جذب این مدافع دارد. بعد از اینکه اریک تن‌هاخ به مدیران باشگاه اعلام کرد که فصل آینده از هری مگوایر استفاده نخواهد کرد داوید آلابا را به عنوان گزینه مد نظرش به عنوان جانشین او معرفی کرد. مگوایر دیروز رسما بازوبند کاپیتانی را از دست داد و شواهد نشان می‌دهد او به زودی از یونایتد خواهد رفت.

1899064

گفته می‌شود تن‌هاخ علاقه زیادی به سبک بازی داوید آلابا دارد. از سوی دیگر این مدافع اتریشی با توجه به اینکه معتقد است فصل آینده از بازیکنان فیکس کارلو آنچلوتی نخواهد بود احتمالا با جدایی و پیوستن به یونایتد موافقت خواهد کرد.

آلابا فصل گذشته فصل را به عنوان بازیکن فیکس آغاز کرد ولی از وقتی که با مصدومیت از ناحیه ران مواجه شد حتی بعد از بازگشت هم به ندرت به عنوان بازیکن ثابت به میدان فرستاده می‌شد.

در صورت انجام این انتقال او دومین ستاره رئال خواهد بود که در سالهای اخیر راهی یونایتد می‌شود. تابستان گذشته کاسمیرو این مسیر را پیمود و حالا به یکی از ستاره‌های محبوب اریک تن‌هاخ تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q7q82

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبالا برای سیصدمین بار در ترکیب ثابت مونیخی‌ها قرار گرفت