//
کدخبر: ۴۱۲۲۸۹ //

قوانین سخت توخل: شما دو نفر بیرون!

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به دو بازیکن جوان این تیم اعلام کرد که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند.

قوانین سخت توخل: شما دو نفر بیرون!
به گزارش فرتاک نیوز،

توخل این فصل قصد دارد تغییراتی جدی در  بایرن مونیخ  ایجاد کند و این موضوع را در چند روز اخیر به خوبی نشان داده است.

او روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران هم روی قوانینی که برای تیمش در نظر گرفته تاکید داشت و فشارها بر سادیو مانه و لئون گورتسکا را بیش از پیش افزایش داده است. 

اما این مربی آلمانی حتی تا پیش از ترک مونیخ برای حضور در اردوی تمرینی پیش فصل هم به سخت‌گیری‌هایش ادامه داد و این قوانین گریبانگیر دو ستاره جوان این تیم شد. 

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده که توخل به اطلاع آریون ابراهیموویچ 17 ساله و گابریل ویدوویچ 19 ساله رسانده که جایی در اردوی تمرینی پیش فصل ندارند و اجازه همراهی بایرن در این اردو را نخواهند داشت. 

این تصمیمی سخت برای هر دو بازیکن بوده است. ابراهیموویچ فصل گذشته چند هفته اجازه پیدا کرد به همراه بازیکنان تیم اول تمرین کند و امیدوار بود که این شرایط امسال هم ادامه پیدا کند. 

ویدوویچ هم پیش از این به صورت قرضی راهی ویتسه آرنهایم در هلند شده بود و حالا قصد بازگشت به بایرن و حضور در تمرینات تیم اول این باشگاه را داشت تا مهارتش را به نمایش بگذارد. او تا تابستان 2025 با بایرن قرارداد دارد اما مشخصا آینده‌ای در این باشگاه نخواهد داشت. گفته می‌شود او به شدت از این تصمیم و کنار گذاشته شدنش از اردوی تمرینی ناراحت است.

اما ابراهیموویچ هنوز می‌تواند امیدوار باشد چون توماس مولر به دلیل مصدومیت مجبور به ترک اردو شده و این احتمال وجود دارد که توخل اجازه حضور او را کمی دیرتر صادر کند. 

از سوی دیگر، توخل استعدادهای جوانی دارد که باید شرایط آنها را در این اردو در نظر بگیرد. او باید به تارک بوخمان 18 ساله به خوبی فکر کند. پل ورنر 17 ساله هم در این اردو حاضر خواهد بود اما قرار است به صورت قرضی از بایرن جدا شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان