//
کدخبر: ۴۱۱۹۲۲ //

لطفا برای خروج استقلال از بحران راهکار ندهید!

فرشید سمیعی در برابر هواداران و خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان باشگاه استقلال اظهار نظر عجیبی داشت.

لطفا برای خروج استقلال از بحران راهکار ندهید!

 با برگزاری مجمع فوق العاده باشگاه استقلال، صبح امروز، فرشید سمیعی، به عنوان عضو موظف جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شد.

معاون حقوقی سابق باشگاه که در مجموع با تجربه کمتر از دو سال حضور در استقلال به عنوان معاون حقوقی، به عضویت هیات مدیره یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های آسیا درآمده، بلافاصله پس از انتصاب، در ساختمان باشگاه حضور پیدا کرد.

سمیعی که خروجش از باشگاه با حضور هواداران معترض استقلال به عملکرد مدیران و متولیان این باشگاه مصادف شده بود، دقایقی با آنها و خبرنگاران به گفت‌وگو پرداخت که در میانه آن، صحبتی تامل‌برانگیز مطرح کرد.

سمیعی در جمع هواداران عنوان کرد که در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال، به اعضا پیشنهاد کرده تا به صورت مصوبه به سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد شود ده درصد دیگر از سهام باشگاه استقلال به فروش برسد تا منابع حاصل از آن توسط باشگاه جذب شود.

اتفاق عجیب و غریبی که در صورت عملیاتی شدنش می‌توان از بین رفتن قریب الوقوع باشگاه استقلال را متصور شد. چه اینکه رسیدن چنین راهکاری به ذهن اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هم جای تعجب بسیاری دارد.

اساسا اقدام به فروش سهام باشگاه به منظور رفع و رجوع مخارج جاری استقلال که پیش‌تر نیز با فروش ده درصد از سهام سرخابی‌ها صورت گرفته بود، در کلام ساده به مانند فروش اعضای بدن برای گذران زندگی است.

راهکاری که استفاده از آن توسط باشگاهی که بدنه غیرقابل‌ارزش‌گذاری هواداری دارد و راه‌های درآمدزایی از آن کم نیست، بیش از هر جای دیگری اشتباه و نادرست خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۹۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان