تاریخ انتشار: 1402/04/23 00:29
کد خبر: 2742

داماش پارسه تبریز از روزهای خوبش فاصله گرفت

نماینده آذربایجان شرقی در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حال و روز خوبی در این روزها ندارد.
داماش پارسه تبریز از روزهای خوبش فاصله گرفت

مجتبی رجب زاده؛ آن چه هواداران تبریزی از حال و هوای این روزهای داماش پارسه می‌بینند، با آنچه در نیم فصل اول وجود داشت ، بسیار متفاوت وغیرقابل تصور است .

بدنبال واقعیت و جواب باید بود و پی برد که چرا داماش پارسه تبریز در حالی که در همین فصل حتی و نیم فصل نخست رکوردار کلین شیت و نباختن بود ، حالا چه بر سر این تیم آمده است که در نیم فصل دوم و از بازی دوم تا به اینجا نه تنها بردی را بدست نیاورده است ، بلکه با تعداد گل های خورده بالا  مسابقات خود را به پایان می رساند.

شاید جدایی یکی از چهره‌های تأثیرگذار این تیم بی ربط به این موضوع و نتایج ضعیف این تیم نباشد .

قطع همکاری سعید بیگی که در نیم فصل نخست در زمان حضورش در کادرفنی داماش پارسه جایگاه سومی نماینده آذربایجان شرقی را در جدول رده بندی گروه (ب) آن‌هم یا تفاضل گل کمتر نسبت دومی از نکاتی است که شاید بتوان به آن اشاره نمود.  .

 پس از جدایی وی از کادرفنی تبریزی‌ها رفته رفته شرایط به گونه‌ای رقم خورد که پارسه‌ای‌ها دیگر رنگ پیروزی به خود ندیده و حتی امروز در مرز خطر سقوط  قرار دارند .

به هر حال هر چه هست قطعا مدیران و مسئولین این تیم باید فکری به حال وضعیت فعلی تیمشان کرده و روزهای خوب داماش را به آن برگرداند.

شایان ذکر است، داماش پارسه در ادامه رقابت‌های لیگ سه فوتبال کشور از بازی عقاب به بعد که در هفته نخست نیم فصل دوم برگزار شد و با پیروزی بکار خود خاتمه دادند، از ۵ بازی انجام شده بدون هیچ بردی، تنها با کسب دو مساوی و سه شکست در میان تیم های پائین جدول حضور داشته و فردا باید به مصاف آوالان کامیاران بروند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8yz4

آخرین اخبار