//
کدخبر: ۴۱۱۶۰۶ //

آمریکا مسی را در آغوش گرفت: دوستت داریم لئو!

لیونل مسی در شهر میامی زمانی که با همسرش در حال خروج از یک رستوران بود با هجوم هواداران مواجه شد و عشق و علاقه هواداران آمریکایی به اسطوره آرژانتینی خبرساز شد.

آمریکا مسی را در آغوش گرفت: دوستت داریم لئو!
به گزارش فرتاک نیوز،

 همانطور که انتظار می‌رفت ورود مسی به شهر میامی زندگی عادی در این شهر را مختل کرده و هواداران اسطوره آرژانتینی بی‌صبرانه منتظرند تا مشهورترین چهره این روزهای شهرشان را از نزدیک ببینند.

 


در اولین برخورد لئو مسی با شهروندان میامی میزان علاقه مردم این شهر به ستاره آرژانتینی به حدی بود که شاید برای برخی از آمریکایی‌ها غیرمنتظره باشد. با توجه به اینکه فوتبال در آمریکا به اندازه دیگر نقاط دنیا محبوب نیست و از فوتبال آمریکایی، بیس‌بال و بسکتبال به عنوان محبوب‌ترین ورزشهای این کشور یاد می‌شود شور و هیجان عجیب در میامی به خاطر مسی برای برخی ناظرات عجیب بوده است.

 

این برخورد بی‌واسطه دیشب و زمانی رخ داد که مسی به همراه همسرش در حال خروج از یک رستوران بود. مسی و آنتونلا برای اینکه با خبرنگاران مواجه نشوند از در پشتی یک رستوران در ساحل میامی بیرون رفتند اما نمی‌دانستند که هواداران در مقابل در پشتی هم منتظر او هستند.

وقتی مسی و همسر و سه فرزندش و همچنین خورخه، پدر او، از رستوران خارج شدند با اینکه مالک رستوران سعی می‌کرد هواداران را دور نگه دارد تا برای خانواده مسی مزاحمتی ایجاد نشود اما لشکری از هواداران مسی به سمت او یورش برده و خواهان عکس گرفتن یا گرفتن امضا بودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۶۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان