//
کدخبر: ۴۱۱۳۹۶ //

مورایس خوشبخت‌ترین مربی لیگ برتر

در حالی که داشتن مهاجمان زهردار و تمام کننده یکی از بزرگ‌ترین نیازهای مربیان لیگ برتر به شمار می‌رود، مورایس در این زمینه هیچ تشابهی با همکارانش ندارد.

مورایس خوشبخت‌ترین مربی لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

فصل گذشته یکی از نقاط ضعف سپاهان که موجب شد این تیم رقابت فشرده برای کسب قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کند، عدم استفاده مناسب از موقعیت‌های گلزنی بود و مورایس برای این نقطه ضعف تیمش بهای سنگینی پرداخت کرد، که دیگر به هیچ وجه حاضر به تکرار آن نیست.
شاید به همین دلیل هم بود که سپاهان با توپ پر به بازار نقل و انتقالات وارد شد و در شروع کار خود با  رضا شکاری و رضا اسدی   به توافق دست یافت که دو گلزن برتر فصل گذشته مسابقات به ترتیب با 7 و 11 مرتبه گلزنی بودند.

1897284 رضا اسدی فصل گذشته در 26 مسابقه موفق به ثبت 11 گل برای تراکتور شد و در این در حالی بود که او در نیم فصل دوم با تصمیم خمز در پست مهاجم به میدان می‌رفت. 1897293 رضا شکاری فصل گذشته با 7 بار گلزنی یکی از مهاجمان برتر لیگ بیست و دوم بود.

مورایس با وجود جذب دو مهاجم گلزن فصل گذشته تراکتور و گل‌گهر، همچنان به دنبال تقویت خط هجومی تیمش بود و  کاوه رضایی  هم با وجود اینکه به دلیل مشکلات حقوقی فصل خوبی را تجربه نکرده بود، به دلیل پتانسیل بالایی که دارد، در لیست خرید سرمربی پرتغالی قرار داشت و او هم به عنوان یکی از باثبات‌ترین لژیونرهای فوتبال ایران طی سال‌های اخیر به اردوی طلایی پوشان اضافه شد.

1897295 کاوه رضایی فصل گذشته با اینکه فرصت زیادی برای بازی نداشت، 2 مرتبه برای تراکتور در 6 مسابقه ای که به میدان رفت گلزنی کرد.

پس از جذب 4 مهره تاثیرگذار لیگ در فاز تهاجمی، دیگر کسی انتظار جذب  عیسی آل‌کثیر  مهاجم سرخپوشان را هم نداشت، اما مهاجم زهردار و تمام کننده جنوبی سرخپوشان در سکوت با مدیران باشگاه اصفهانی به توافق رسید و به زودی به سایر نفرات سپاهان در اردوی ترکیه اضافه خواهد شد.

1897289 دیگر خرید سپاهان در بخش هجومی آل کثیر است که فصل گذشته اگرچه سه مرتبه برای سرخپوشان گلزنی کرد، اما او هم بخش زیادی از بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داد و با گلزنی در مقابل سپاهان، استقلال و گل‌گهر نشان داد چه مهااجم زهردار و تمام کننده‌ای است.

این اتفاق در حالی برای سپاهان در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم رخ داده، که بسیاری از تیم‌های حاضر در مسابقات از جمله تیم‌های مدعی نظیر پرسپولیس، استقلال، تراکتور و ... با مشکل داشتن یک مهاجم تمام کننده مواجه هستند و در واقع فصل گذشته نیز مشکل یکی از بزرگ‌ترین مشکلات فوتبال ایران بود و در پایان هم  شهریار مغانلو  با 13 گل در 30 مسابقه موفق به کسب عنوان آقای گلی شد.

1897290 شهریار مغانلو فصل گذشته توانست با 13 گل عنوان بهترین گلزن مسابقات را بالاتر از رضا اسدی از آن خود کند.

در واقع حالا و در آستانه شروع فصل جدیدی از فوتبال ایران، سپاهان 5 مهاجم تعیین کننده و اثرگذار لیگ را برعهده گرفته، که فصل گذشته روی هم موفق به ثبت 36 گل شده‌اند، تا مورایس تا حد زیادی نسبت به رفع یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف فصل گذشته تیمش مطمئن شده باشد.  
نکته دیگر درباره جذب 5 بازیکن گلزن فصل گذشته این است که حتی اگر آنها در سپاهان عملکرد خوبی نداشته باشند، مورایس توانسته با استراتژی خاص خود، رقیبانش به ویژه پرسپولیس را در بخش هجومی تا حد زیادی با مشکل مواجه کرده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان