تاریخ انتشار: 1402/04/19 19:45
کد خبر: 2940

نورافکن: می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، بدون شک در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.
نورافکن: می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم

امید نورافکن بازیکن تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط تیم فوتبال سپاهان در اردوی ترکیه اظهار داشت: تیم ما از چند روز پیش برای اردوی آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را در کشور ترکیه آغاز کرده و رویکرد ما آن است که نسبت به پارسال نتایج بهتری کسب کنیم و آماده‌تر و زیباتر از سال قبل بازی کنیم، بازیکنان جدیدی مثل رضا شکاری و کاوه رضایی هم به تیم وارد شده‌اند.

وی با اشاره به شرایط تیم و مسابقات سپاهان تصریح کرد: منتظر اولین بازی در نقش‌جهان هستیم که با حضور هواداران خوب باشگاه سپاهان بتوانیم خوب بازی کنیم و زیباتر از فصل گذشته بتوانیم، در پایان فصل به مقام نخست دست پیدا کنیم.

نورافکن درباره اردوی ترکیه و وضعیت آماده‌سازی بازیکنان تیم ادامه داد: تلاش ما در این اردوها آماده‌سازی هرچه بیشتر تیم و بهبود وضعیت سپاهان است و مطمئن هستم که اعتماد به نفس و همه فاکتورهای لازم برای رسیدن به اهداف خود را داریم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان پیرامون تداوم حضور مورایس در سپاهان و انگیزه‌های بالای بازیکنان در این زمینه تصریح کرد: پارسال هم خوب بازی می‌کردیم و نتایج بسیار خوبی کسب کردیم،  به نظرم امسال باید نسبت به فصل گذشته باتجربه‌تر کار کنیم.

وی گفت: مورایس یکی از بهترین مربیان خارجی وارد شده به کشور ما است و در تمرینات انرژی بسیار زیاد و نکات بسیار ضروری و مهمی را به بازیکنان منتقل می‌کند.

نورافکن خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر امسال آماده باشیم و نکات مد نظر مورایس را به صورت کامل انجام دهیم، بدون شک در انتهای فصل می‌توانیم برای سپاهان افتخارآفرینی کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان به هواداران این تیم گفت: هواداران خوب باشگاه بزرگ سپاهان همیشه به من لطف داشته‌اند و من نیز سعی کرده‌ام تمام توان خود را برای باشگاه بزرگ سپاهان و خوشحالی هواداران تیم سپاهان بگذارم امیدوارم امسال بتوانم بعد از ۴-۵ سال حضور در سپاهان و بیش از ۱۳۰ بازی برای سپاهان قهرمان لیگ برتر شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p89a2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسناد قرارداد جنجالی سپاهان منتشر شد+عکس