//
کدخبر: ۴۱۰۶۳۳ //

مسی در میامی ابدی شد +عکس

پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.

مسی در میامی ابدی شد +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم معارفه مسی در میامی هشت روز دیگر برگزار می‌شود و از آن به بعد، شهر میامی هم پدیده "جنون مسی" را تجربه خواهد کرد. اما هنوز کار به آنجا نکشیده، هنرمندان مختلف، در و دیوار این شهر را با نقاشی صورت مسی پر کرده‌اند.

البته هنوز معلوم نیست مسی در اینتر می‌تواند حجم بالای انتظارات را برآورده کند یا نه، اما هیجان ورود او فعلا بر همه چیز سایه انداخته و حتی رییس باشگاه اینترمیامی گفته ورود مسی به لیگ آمریکا، نقطه شروع این خواهد بود که لیگ آمریکا به یکی از سه لیگ برتر دنیا تبدیل شود.

یکی از تصاویری که از مسی کشیده شده، کار هنرمند ونزوئلایی اکسل کمپوس است که یک دیوار سفید ساده را به یک نقاشی جذاب تبدیل کرده که در آن، پیراهن راه‌راه آرژانتین تبدیل به پیراهن صورتی اینتر شده است.

یک اثر دیگر هم هست که اگرچه مثل کار کمپوس هنرمندانه نیست، اما در آن تصویری کاملا واقعی از چهره مسی در ابعاد غول‌آسا روی دیوار نقاشی شده است. این اثر کار ماکسیمیلیانو بانیاسکو، هنرمند آرژانتینی است.

1895713 1895714
 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان