//
کدخبر: ۴۱۰۶۲۹ //
جواد مثل فرهاد، یامگا به خط حمله رفت

جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد!

در روزهای گذشته جواد نکونام از کوین یامگا در پست وینگر راست استفاده کرده، درست همان کاری که فرهاد مجیدی به این بازیکن سپرده بود.

جانشین محمد محبی در استقلال مشخص شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

جدایی محمد محبی از استقلال اتفاقی ناراحت کننده برای هواداران این تیم محسوب می شود؛ ستاره بوشهری و ملی پوش آبی ها که نقش زیادی در موفقیت های فصل گذشته تیمش داشت، در پایان قراردادش با استقلال راهی لیگ روسیه و روستوف شد و حالا جای خالی او احساس می شود.

از این رو جواد نکونام سرمربی استقلال نیز در صدد است تا جایگزین مناسبی برای محبی در ترکیب آبی ها پیدا کند.

نکته قابل توجه در این خصوص تغییر پست کوین یامگا و استفاده از او در پست وینگر راست و به جای محبی توسط نکونام است. سرمربی استقلال درست مثل فرهاد مجیدی که در لیگ بیست وسوم از یامگا به عنوان یکی از وینگرهای تیمش استفاده می کرد، این ستاره فرانسوی را طی روزهای گذشته در تمرینات به خط حمله برده و جایگزین محبی کرده است.

یامگا در شرایطی فعلا به عنوان وینگر راست و به جای محبی در تمرینات استقلال حضور دارد که بابت عدم دریافت مطالباتش ناراضی است و به باشگاه نوتیس داده است. شایعات زیادی درباره ترک ایران توسط او در صورت ادامه دار بودن مشکلات مالی اش به گوش می رسد، اما این بازیکن خارجی فعلا در تمرینات حضور دارد و در پست جدید کارش را جلو می برد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۶۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان