تاریخ انتشار: 1402/04/17 13:29
کد خبر: 3073

دروازه‌بان سابق استقلال؛ بیرانوند شانس آورد به استقلال نرفت/تفاوت حسینی و بیرانوند مدافعان دو تیم هستند

محمد علی یحیوی دروازه‌بان سابق استقلال اعتقاد دارد تفاوت چندانی بین بیرانوند و حسینی وجود ندارد.
دروازه‌بان سابق استقلال؛ بیرانوند شانس آورد به استقلال نرفت/تفاوت حسینی و بیرانوند مدافعان دو تیم هستند

با منتفی شدن انتقال‌ بیرانوند به استقلال حال احتمال دارد که حسینی به تیمش برگردد و باز هم گلر شماره یک آبی ها شود. در این رابطه گفت و گویی با محمد علی یحیوی دروازه‌بان سابق آبی ها انجام دادیم که او اعتقاد دارد بیرانوند هم ضعف دارد ولی مدافعانش ضعفش را می پوشانند.

فرتاک ورزشی: آیا پیوستن بیرانوند به استقلال بازی بود؟

دقیقا بازی بود چون پرسپولیس می خواست قیمت دروازه‌بانش را بالا ببرد و این کار را هم کرد و خودش قرارداد بست. آنها نمی توانستند پول بیشتری به بیرانوند بدهند که با این ترفند پول بیشتری دادند.

فرتاک ورزشی: یعنی حجت کریمی بازی خورد؟!

حجت کریمی ساده بود و اصلا مدیریت نمی دانست. او اگر پول نداشت چرا جواد نکونام را آورد که نمی تواند برایش بازیکن بگیرد. اگر هم داشت چرا سمت بیرانوند رفت؟ او می توانست اول به فکر بازیکنان خودش باشد تا بیرانوند که بازی نخورد. این یک تله بود تا حجت‌ کریمی و استقلال را وارد بحران کنند.

فرتاک ورزشی: آیا بیرانوند بهتر از حسین است؟

بیرانوند هم اندازه‌ خودش ضعف دارد ولی چون پرسپولیس مدافعان خوبی دارد ضعیف هایش دیده نمی شوند. در پرسپولیس از هر ۵ توپ ارسالی ۳ تایش را  مدافعان دفع می کنند و ۲ تایش را بیرانوند می گیرد ولی در استقلال از هر ۵ تا ارسالی همه منتظرند هر ۵ تا را حسینی بگیرد. به نظرم این مدافعان پرسپولیس بودند که بیرانوند را بیرانوند کردند.

فرتاک ورزشی: آیا بیرانوند با خارج رفتن و حتی آوردن مربی خارجی پیشرفت کرد؟

گفتم که بیرانوند هم به اندازه خودش ضعف دارد ولی رفتن به اروپا و کار کردن با مربی خارجی و در ادامه آوردن مربی خارجی باعث شد خیلی چیزها را یاد بگیرد و حتی ضعف هایش را کمتر کند. البته فوتبال‌ ما مشکل اصلی اش این است که از پایه سازندگی نمی کنیم و به فوتبال پایه اهمیت نمی دهیم تا بازیکن نسازیم و فقر بازیکن در هر رده داشته باشیم.

فرتاک ورزشی: چرا بهزاد غلامپور نتوانسته ضعف های حسینی را کاهش دهد؟

باید در کار مربیگری همیشه به روز بود و تمرینات را به روز جلو برد. در کل مربیان ما به روز نمی شوند و همین باعث می شود اکثر دروازه‌بانان ما ضعف داشته باشند. حال اینکه چرا حسینی ضعیف هایش کم نکرده گفتم همه گلرها ضعف دارند و این عدم توجه به فوتبال پایه و البته سیستم یک تیم است که گاهی وقت ها فکر می کنیم فلان گلر از همه بهتر است در حالی که دروازه‌بانان ایرانی تقریبا در یک سطح هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jke4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بلایی که بیرانوند سر سرخابی‌ها آورد/ رقبا قدر فرصت را دانستند