//
کدخبر: ۴۱۰۵۴ //

دست گل محمدی خالی ماند

مدافع تراکتور در خصوص این اتفاق که بدشانسی‌های گل محمدی را برای شروع لیگ با توجه به شرایط تراکتورسازی بیشتر کرد، گفت: به هرحال مصدومیت برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما ناراحتی من بیشتر به خاطر شرایط تراکتورسازی است و اینکه دست کادرفنی و آقایحیی خالی ماند.

 دست گل محمدی خالی ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

هادی محمدی در خصوص مصدومیتش و پارگی رباط صلیبی که او را از تراکتور دور کرد، اظهار داشت: متاسفانه اتفاق بدی بود و رباط صلیبی‌ام پاره شد و حالا باید جراحی کنم. اتفاق خاصی هم نبود اما در جریان بازی با تیم جوانان یک دفعه زیر پایم خالی شد که در نهایت با بررسی‌های انجام گرفته معلوم شد مصدومیتم به خاطر پارگی رباط صلیبی بوده است.

وی افزود: با اینکه پزشکان تیم در آن لحظه اظهار نظر نکردند اما همان لحظه خودم متوجه شدم که رباطم پاره شد. بازیکنانی هم که کنار من بودند متوجه این مسئله شدند چون کامل صدای آن را شنیدند.

مدافع تراکتور در خصوص این اتفاق که بدشانسی‌های گل محمدی را برای شروع لیگ با توجه به شرایط تراکتورسازی بیشتر کرد، گفت: به هرحال مصدومیت برای هر بازیکنی اتفاق می‌افتد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما ناراحتی من بیشتر به خاطر شرایط تراکتورسازی است و اینکه دست کادرفنی و آقایحیی خالی ماند. بازیکن نداریم و همه می‌دانند با کمبود مواجه هستیم که من هم به بدشانسی‌های تیم اضافه شدم.

وی ادامه داد: فصل قبل هم پیش از شروع مسابقات لیگ دستم شکست و مدتی از میادین دور بودم اما توانستم با آتل بازی کنم اما با این مصدومیت متاسفانه شرایط بازی ندارم. همه کادرفنی به همراه خودم در شوک هستند و واقعا نمی‌دانم چه باید گفت. آقایحیی خیلی من را دلداری داد و از ناراحتی‌ام کم کرد و مدام به من گفت، نگران نباش چون هرچه زودتر بر‌می‌گردی.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان