//
کدخبر: ۴۱۰۵۳۰ //
گوستاوو هت‌تریک کرد؛

مدعی جدید آقای گلی ایران از تراکتور(عکس)

هافبک برزیلی فصل گذشته تراکتور امروز در یک پست جدید به کار گرفته شد.

مدعی جدید آقای گلی ایران از تراکتور(عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال تراکتور در حالی امروز در نخستین مسابقه تدارکاتی پیش‌فصل در اردوی ترکیه در کمپ فنرباغچه به تساوی سه بر سه مقابل تیم اورنبورگ روسیه دست یافت که هر سه گل سرخ پوشان تبریزی را گوستاوو واگنین به ثمر رساند و با درخشش خیره کننده خود مانع از شکست تیمش شد.

گوستاوو واگنین که در فصل اخیر لیگ برتر ۲۹ بازی برای تراکتور انجام داد و سه گل به ثمر رساند و روی چهار گل تاثیرگذاری داشت، امروز به جای پست هافبک میانی، با نظر پاکو خمس یک خط جلوتر رفته و به‌عنوان هافبک هجومی و بعضا مهاجم سایه مقابل اورنبورگ روسیه به میدان رفت که توانست هت‌تریک کند.

این بازیکن برزیلی در دقیقه ۲۹ پس از اینکه محمد آقاجان‌پور با ضربه سر توپ ارسالی توسط ریکاردو آلوز را به او رساند، با شوت محکم دروازه اورنبورگ روسیه را باز کرد و اختلاف را به یک گل رساند و پیش از پایان نیمه اول نیز دو گل دیگر برابر حریف روسی به ثمر رساند.

گوستاوو واگنین در دقیقه ۳۶ هم پاس در عمق ریکاردو آلوز را در موقعیت تک به تک با ضربه چیپ تبدیل به گل دوم تراکتور کرد و سه دقیقه بعد هم روی اشتباه دروازه‌بان و خط دفاعی اورنبورگ روسیه گل سوم سرخ پوشان تبریزی را زد و اجازه نداد تیمش شکست سنگینی را در نخستین بازی تدارکاتی پیش فصل متحمل شود.

تیم فوتبال تراکتور در شرایطی امروز سه گل زد که رضا اسدی و محمد عباس‌زاده، برترین گلزنان و مهاجمان فصل گذشته‌اش را از دست داده ولی با این وجود گوستاوو واگنین توانست به بهترین شکل جای خالی جدا شده‌ها را پُر کند و با ثبت هت‌تریک مقابل اورنبورگ روسیه نمایش ویژه‌ای داشته باشد.

1895456
1895458
1895457

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۵۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان