//
کدخبر: ۴۱۰۵۳ //

توافق سرخابی و سازمان لیگ بدون نفت/داربی و سوپرجام هردو برگزار می‌شود!

پرسپولیس و استقلال چاره‌ای جز مصاف با یکدیگر در آلمان ندارند. آن‌ها می‌خواهند پول بگیرند و باید به آلمان بروند تا بتوانند مقداری از بدهی‌های خود به خارجی‌ها را بپردازند.

توافق سرخابی و سازمان لیگ بدون نفت/داربی و سوپرجام هردو برگزار می‌شود!
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئولان سازمان لیگ صراحتا اعلام کرده بودند احتمال به تعویق انداختن تاریخ سوپرجام به هر دلیل نزدیک به صفر است اما همان یک‌صدم درصدها کار خودش را کرد تا جلسه بگذارند و تاریخ سوپرجام عوض شود. پرسپولیس و استقلال تهران چاره‌ای جز مصاف با یکدیگر در آلمان ندارند. آن‌ها می‌خواهند پول بگیرند و باید به آلمان بروند تا بتوانند مقداری از بدهی‌های خود به خارجی‌ها را بپردازند.

پرسپولیسی‌ها با این پول می‌توانند مطالبات ژوزه مانوئل را بدهند و استقلالی‌ها هم می‌توانند طلب پروپیچ را بپردازند. تمام این مسائل آن‌ها را مجاب به انجام بازی‌های فشرده در عرض یک هفته کرده است. قرمزها باید در طول یک هفته 3 بازی مهم انجام دهند؛ بازی با نفت در سوپرجام و استقلال در آلمان و اولین بازی در لیگ برتر را هم برابر فولاد خوزستان انجام دهند. همین موضوع سبب شد تا مدیران سرخابی پایتخت به دیدار مهدی تاج و سعید فتاحی بروند تا از او بخواهند اجازه برگزاری داربی در آلمان و سوپرجام در زمان دیگری داده شود. جالب اینجاست مسئولان نفت تهران در این نشست حضور نداشتند.

تیمی که قهرمان جام حذفی شده و باید در چنین مراسمی حاضر باشد. نفتی‌ها به مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند هیچگونه توافقی را بدون حضور نمایندگان این تیم مبنی بر تعویق زمان برگزاری بازی نمی‌پذیرند. آن‌ها صراحتا اعلام کردند باید تاریخ جدید را با آن‌ها هماهنگ کنند در غیر این صورت پذیرای بازی نخواهند بود. جالب اینجاست مسئولان فدراسیون هم توجه خاصی به درخواست مدیران نفت تهران ندارند و تنها می‌خواهند با مسئولان پرسپولیس و استقلال هماهنگی داشته باشند تا داربی در آلمان به هر نحوی برگزار شود. دیداری که پولی برای فدراسیون فوتبال ندارد. آن‌ها تنها می‌خواهند پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر با شعارهای هواداران این 2 تیم در فضای مجازی روبه‌رو نشوند. بدون شک این دیدار برای هر 2 تیم ریسک‌هایی را به همراه دارد. آن‌ها باید در بازه زمانی بسیار کوتاهی چند دیدار فشرده انجام دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان