//
کدخبر: ۴۰۹۹۴۳ //
نزدیک شدن قطار لیگ سه به ایستگاه پایانی؛

شادکام بدنبال شکست عقاب و امیدوار به صعود با نیکبخت

شاگردان نیکبخت واحدی در یک بازی حساس به مصاف عقاب می روند.

شادکام بدنبال شکست عقاب و امیدوار به صعود  با نیکبخت

به گزارش خبرنگار فرتاک ورزشی از مشهد، لیگ دسته سوم فوتبال کشور آرام آرام  به ایستگاه پایانی اش نزدیک می‌شود و تیم های مدعی صعود در بالای جدول نیز قطعا تقابلی حساس و به نوعی دشوارتر با حریفان خود خواهند داشت .

 یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ دسته دوم، تیم فوتبال شادکام مشهد است، تیمی که بر روی نیمکت خود از وجود علیرضا نیکبخت واحدی چهره سرشناس فوتبال کشور بهره می برد. شادکام از لحاظ هزینه کاملا شرایط متفاوتی نسبت به تیم های حاضر در لیگ بخصوص دیگر نماینده خراسان رضوی داشته و با توجه به بازی های باقیمانده، نگاهی ویژه برای رسیدن به صدر جدول دارد .

 اگر نگاهی به ۴بازی باقیمانده این تیم بیاندازیم، بایستی بگوییم باتوجه به میزبانی در ۳ بازی پیش روی شاگردان نیکبخت، این شانس برای مشهدی ها وجود دارد که جایگاه خود را با پیروزی و کسب امتیازهای خانگی بهبود بخشیده و در حضور هواداران به صدر جدول و صعود نزدیک و نزدیک تر شوند .

اما برای تحقق این امر، باید منتظر اولین دیدار حساس خانگی شادکام از این چهار بازی بود و دید که آیا در پایان تقابل یاران بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال و تیم ملی با عقابی که دیدار هفته گذشته خود را با پیروزی مقابل شریعت نوین مشهد دیگر نماینده این استان به پایان رسانده چه نتیجه ای رقم خواهد خورد و آیا شادکام مانع از دبل در پیروزی عقاب پایتخت نشین اینبار در ورزشگاه امام رضا علیه السلام می شود یا این عقاب ها هستند که از سد شادکام عبور کرده و به دومین پیروزی برابر یک تیم مشهدی در دو هفته متوالی دست پیدا خواهند کرد!

 

خبرنگار: مجتبی رجب زاده

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۹۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان