تاریخ انتشار: 1402/04/12 20:26
کد خبر: 3335

رسمی: جرارد در عربستان - دیس ایز الاتفاق!

باشگاه الاتفاق عربستان به صورت رسمی از استخدام استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول، به عنوان سرمربی این تیم خبر داد.
رسمی: جرارد در عربستان - دیس ایز الاتفاق!

 استیون جرارد که از میانه فصل گذشته و بعد از اخراجش از نیمکت استون‌ویلا بدون تیم بود، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام به پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق پاسخ مثبت داد و سرمربی این تیم شد.

این خبر در حالی اعلام شد که در هفته‌های گذشته استیون جرارد اخبار درباره پیوستنش به الاتفاق را رد کرده و گفته بود که پیشنهاد عربستانی‌ها را نپذیرفته است. در روزهای گذشته خبرهایی درباره شروع دوباره مذاکرات الاتفاق با اسطوره لیورپول منتشر شده بود که امروز با رسمی شدن استخدام او مشخص شد این دور از مذاکرات مطابق میل جرارد پیش رفته است.

1893930

جرارد که در دوران فوتبالی‌اش اسطوره باشگاه لیورپول بود بعد از بازنشستگی به دنیای مربی‌گری رو آورد و سابقه هدایت رنجرز در اسکاتلند و استون‌ویلا در انگلیس را دارد. او در میانه فصل گذشته به دلیل کسب نتایج ضعیف از ویلا اخراج شد و اونای امری به جای او روی نیمکت این تیم نشست.

1893931

جرارد حالا به جمع نام‌های بزرگ فوتبال اروپا اضافه شد که امسال تابستان راهی عربستان شده‌اند. ستاره‌هایی مثل کریم بنزما، انگولو کانته، روبن نوس، ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی که حدود شش ماه بعد از انتقال تاریخی کریستیانو رونالدو به النصر راهی فوتبال عربستان شده‌اند. حضور استیون جرارد به عنوان مربی در یک تیم حاضر در لیگ روشن می‌تواند آغازگر موج دیگری باشد که این بار مربیان نامدار اروپا را به عربستان بکشاند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kmld2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جرارد رسما سرمربی الاتفاق عربستان شد