//
کدخبر: ۴۰۹۷۱۷ //

والورده از اتهام ضرب و شتم بازیکن ویارئال تبرئه شد

قاضی پرونده شکایت بازیکن تیم فوتبال ویارئال از هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید به اتهام ضرب و شتم او، حکم به بی‌گناهی بازیکن تیم پایتخت اسپانیا داد.

والورده از اتهام ضرب و شتم بازیکن ویارئال تبرئه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

شکایت الکس بائنا بازیکن تیم فوتبال ویارئال از فدریکو والورده به اتهام ضرب و شتم او در پارکینگ ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به دلیل عدم وجود مدارک کافی برای اثبات ادعای او مختومه شد، اما بازیکن زیردریایی زرد نسبت به این حکم اعتراض کرده است.

گویا بائنا برای اثبات ادعایش مدعی شده بوده که در صحنه وقوع حادثه، آلوارو اودریوسولا دیگر بازیکن رئال مادرید حضور داشته و شاهد ماجرا بوده است، اما در فیلمی که باشگاه رئال مادرید از دوربین‌های مداربسته پارکینگ ورزشگاه خانگی‌اش به پلیس ارائه کرده، چنین چیزی رؤیت نشده است؛ البته در همین حال نشریه «اسپانیول» روایتی دیگر داشته و نوشته است که اودریوسولا اگرچه در تصاویر دوربین‌های مداربسته ورزشگاه دیده نشده، اما گواهی داده که میان هم‌تیمی‌اش و بائنا درگیری لفظی شکل گرفته است.

اگرچه رأی اولیه دادگاه به نفع والورده بوده است، اما هنوز احتمال محرومیت بازیکن اروگوئه‌ای برای بازی‌های ابتدایی فصل آینده وجود دارد، چرا که بائنا قصد پیگیری شکایت خود را دارد.

طبق گزارش اسپورت، ادعاهای بائنا درباره ماجرای درگیری‌اش حتی سران تیم خود او را هم دچار سوءتفاهم کرده است. به‌عنوان نمونه برداشت باشگاه ویارئال در فرآیند دفاع از بازیکن خود این بوده که والورده در تحقیقات پلیس به جرم خود اقرار کرده حال آنکه او اصلاً چنین کاری انجام نداده است.

به نظر می‌رسید که تناقض در ادعاهای مطرح شده از سوی بائنا با مدارک ارائه شده از سوی او قاضی را مجاب کرده است که پرونده را با تبرئه والورده ببندد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۷۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان