//
کدخبر: ۴۰۹۵۸۶ //

تصمیم سخت نکونام در استقلال/ سرمربی جدید راضی به بازگشت این بازیکن می‌شود؟

استقلال به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است اما تا به امروز موفق به انجام این کار نشده است.

تصمیم سخت نکونام در استقلال/ سرمربی جدید راضی به بازگشت این بازیکن می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

صحبت از حضور محمد رضا اخباری در تیم استقلال بود اما این دروازه‌بان راهی تیم گل گهر شد تا پروسه ی جذب دروازه‌بان داخلی ازسوی استقلال منتفی شود. هم چنین کریستوفر کنت که در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بود، قرارداد خود را با تیم فولاد تمدید کرد تا پروسه ی جذب یک دروازه‌بان خارجی دردستور کار استقلال قرار گیرد.

استقلال تا به امروز موفق به جذب دروازه‌بان خارجی نشده است و همین موضوع سبب شده تا برخی از پیشکسوتان استقلال خواستار بازگشت سید حسین به اردوی استقلال شوند و حتی برخی پا در میانی کرده اند که این دروازه‌بان با مربی استقلال دیدار کند. سید حسین در پستی رسمی از استقلال خداحافظی کرد اما نتوانست راهی یک تیم مدعی شود و به نظر می‌رسد در چنین شرایطی بی میل با بازگشت به اردوی آبی نیست و باید منتظر ماند و دید که جواد نکونام این تصمیم سخت را چگونه به سرانجام خواهد رساند.

بعد از ازدست رفت جام قهرمانی حذفی تماشاگران تیم استقلال به شدت از سید حسین حسینی انتقاد کردند  تا جایی که همسر این بازیکن مجبور به واکنش شد. هر چند سید حسین در پستی از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد.

اگر باشگاه استقلال موفق به جذب دروازه‌بان خارجی نشود، هیچ بعید نیست باشگاه راه بازگشت سید حسین را به اردوی آبی هموار کند و به نظر تا آن موقع سید حسین حسینی صبر خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان