//
کدخبر: ۴۰۹۵۰۶ //

عجیب ولی واقعی: بارسا فقط ۱۳ بازیکن دارد

بارسا هنوز موفق نشده قرارداد الخاندرو بالده، ایناکی پنیا، رونالد آرائوخو، مارکوس آلونسو و سرخی روبرتو که قراردادشان را تمدید کرده‌اند، ثبت کند و در فهرست تیم اول، فقط 13 بازیکن دیده می‌شود.

عجیب ولی واقعی: بارسا فقط 13 بازیکن دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که این روزها از خریدهای احتمالی  بارسلونا  صحبت می شود، واقعیت این است که بارسا تنها قرارداد 13 بازیکن از تیم اصلی خود را در لالیگا ثبت کرده است. چهارشنبه گذشته، هیئت مدیره با ارائه سفته 6.67 میلیونی به لالیگا به عنوان ضمانت اجرایی برای انجام خریدهای جدید و ثبت قرارداد تمدیدی ها موافقت کرد.

ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، در این رابطه گفت: «ثبت قرارداد این بازیکنان را می توان انجام داد و همه آنها وارد فهرست می شوند. این چیزی نیست که ما را نگران کند. برای این مهم، هیئت مدیره باید آن برگه ضمانت را فعال کند.» رومئو اطمینان داد که هیچ مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر تنها قرارداد مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، اریک گارسیا، کریستنسن، پدری، گاوی، کسیه، دی‌یونگ، فران تورس، آنسو فاتی، لواندوفسکی، دمبله و رافینیا در لالیگا ثبت شده و از این جمع شاید یکی دو بازیکن نیز جدا شوند.

بارسا اخیرا با ایلکای گوندوگان نیز قراردادی دو ساله امضا کرد ولی فعلا قرارداد او ثبت نشده است. ستاره آلمانی به بارسا تا قبل از اولین بازی فصل مهلت داده و در غیر این صورت می تواند قراردادش را فسخ کند و دستمزد کامل یک فصل خود را نیز بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۹۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان